اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کرمان:

اولویت نیروی انتظامی برگزاری نظم و امنیت انتخابات است

اولویت نیروی انتظامی برگزاری نظم و امنیت انتخابات است
ناظری گفت: اولویت پلیس امروز برگزاری نظم و امنیت انتخابات است و در تأمین امنیت انتخابات بر اساس مُر قانون عمل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار کرد: شما اصحاب رسانه توانستید فضای خوب و شور انتخاباتی را در جامعه ایجاد کنید تا حضور حداکثری مردم را در انتخابات مجلس یازدهم در کمال آرامش و امنیت داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

هر چه انتخابات در امنیت کامل انجام شود به اقتدار انقلاب افزوده خواهد شد

,

وی گفت: وظیفه نیروی انتظامی ایجاد نظم و امنیت در کشور و جامعه است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: هر چه انتخابات در امنیت کامل انجام شود به اقتدار انقلاب افزوده خواهد شد.

,

ناظری عنوان کرد: آغاز گام دوم بسیار ارزشمند است و نیروی انتظامی تا به امروز تکلیف خود را به خوبی انجام داده است.

,

وی اذعان کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای، امنیت و اقتدار و تداوم ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان خواهد داد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان با تاکید بر اینکه انتخابات مجلس از سایر انتخابات حساس تر است، ادامه داد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در دنیا بی نظیر و به فرمایش  حضرت امام (ره)  راس امور است.

,

 

,

انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

, انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی است,

ناظری عنوان کرد: لذا این انتخابات فرصتی برای نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نقطه وصل مردم با نظام و انقلاب است و شهادت حاج قاسم سلیمانی این وحدت و انسجام را با شهادت خود در مردم ایجاد کرد و کمک خواهد کرد که این انتخابات باشکوه بیشتری نسبت به سایر انتخابات انجام شود.

,

وی گفت: این انتخابات یک پدیده اقتدار پذیر است و رکن اصلی مشارکت مردم در انتخابات است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد:  رکن اساسی انتخابات ایجاد امنیت و بستر مناسب برای رقابت نامزدها است و مشارکت مردم میزان مشروعیت و مقبولیت نظام را به نمایش می گذارد و نقش رسانه ها در این راستا بسیار مهم و تاثیرگذار است.

,

ناظری عنوان کرد: اولویت پلیس امروز برگزاری نظم و امنیت انتخابات است و  در تامین امنیت انتخابات بر اساس مر قانون عمل می کند.

,

وی تصریح کرد: تمامی رده های انتظامی در اقصی نقاط کشور در صدد برگزاری یک انتخابات سالم هستند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه میزبانی پیکر مطهر حاج قاسم را در کرمان داریم و وی اسوه مقاومت است مسئولیت سنگین تری نسبت به سایر نقاط کشور داریم.

,

 

,

12 هزار نیروی پلیس امنیت 2 هزار شعبه اخذ رای در استان کرمان را تامین می کند

, 12 هزار نیروی پلیس امنیت 2 هزار شعبه اخذ رای در استان کرمان را تامین می کند,

وی اظهار داشت: ۱۲ هزار نیروی پلیس تامین امنیت ۲ هزار شعبه اخذ رای استان کرمان، نظم و امنیت ترافیک و شعب اخذ رای و حفاظت از شعب اخذ رای را در ۹ حوزه انتخابیه برای انتخاب ۱۰ نماینده بر عهده دارد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمان از افتتاح قرارگاه امام علی (ع) و پنج پاسگاه فرماندهی در استان کرمان خبر داد و گفت: مردم به پلیس اطمینان دارند و پلیس را امانتدار می دانند لذا با اطمینان رای خود را به صندوق می اندازند.

,

سردار ناظری تصریح کرد: پلیس با برنامه ریزی و طرح ریزی در حوزه های مختلف انتظامی آمادگی خود را برای تامین امنیت انتخابات به عنوان ماموریتی مهم به انجام رسانده است.

,

وی با اشاره به وجود تخلفات انتخاباتی اندک طی ایام گذشته در استان کرمان گفت: تخلفاتی در برخی موارد بوده که توسط پلیس برخورد قانونی و رسیدگی شده است اما نامزدها و طرفداران آنها از پنجشنبه و آغاز زمان سکوت تبلیغاتی با پلیس همکاری داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها برابر قانون از لحظه اتمام تبلیغات انتخاباتی با تعطیل کردند ستادهای تبلیغاتی خود با پلیس همکاری کنند و به هیچ عنوان تبلیغات انجام ندهند زیرا خلاف قانون است و با متخلفان برابر ضوابط برخورد می شود.

,

وی افزود: مردم با حضور به موقع در ساعات ابتدایی رای گیری می توانند به نظم در انتخابات کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه