اخبار داغ

در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج مطرح شد؛

روحانیون وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند/ تصویب معامله قرن خائنانه بود

روحانیون وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند/ تصویب معامله قرن خائنانه بود
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: روحانیون ما امروز وظیفه خطیری در آگاه‌سازی جامعه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آیت الله مصطفی علما صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج با تاکید بر وظیفه خطیر روحانیون در آگاه سازی جامعه اظهار داشت: هر زمان و مکان و موقعیتی حساسیت خودش را دارد که باید آن را درک کرد و این مسائل توسط روحانیت باید بیان شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: امروز ایران در دنیا مطرح است و این به برکت روحانیون و علما در آگاه کردن مردم است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: آثار و نتایج آن را هم می‌بینیم، شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده دست اسلام و قرآن و روحانیت بود.

,

آیت الله علما با بیان اینکه روحانیون سهم زیادی در تربیت انسان‌ها دارند، گفت: روحانی باید هم خودش و هم مردم را از این همه توطئه نجات دهد.

,

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان، ادامه داد: معامله قرن که آنها کرارا تاکید دارند، این نه به فکر شیعه و نه سنی هستند، بلکه می‌خواهند خودشان غالب باشند و ما هم خلاف میل آنها صحبت نکنیم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: اگر ما مسلمانان قدرت داشته باشیم آنها جرأت این کارها را ندارند.

,

آیت الله علما همچنین تاکید کرد: معنویت همراه با آگاهی به زمان یکی از مطالب مهم در بیانیه رهبر در گام دوم انقلاب است، اینکه رهبری دنیای اسلام دم از معنویت می‌زنند این اسلام را زنده نگه می‌دارد و قوت می بخشد.

,

وی خاطرنشان کرد: جوانان باید بینش داشته باشند و این با کمک روحانیون امکان پذیر است؛ معظم له در گام دوم انقلاب بیش از ۴۰ مرتبه در مورد جوانان صحبت می‌کنند اگر آنها را راهنمایی نکنیم سیاست دنیا با آنها کار دارد.

,

تصویب معامله قرن خائنانه بود

, تصویب معامله قرن خائنانه بود,

ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز در آئین اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه به بیان مسائلی پیرامون معامله قرن پرداخت و اظهار داشت: در قدس بیش از هفتاد سال است که فلسطینی‌ها مبارزه می‌کنند و خون می‌دهند.

,

وی از معامله قرن با عنوان فروش فلسطین به صهیونیست‌ها یاد کرد و افزود: این طرح صلح خیالی ترامپ برای خشنودی یهودی‌ها و نخست وزیر اسرائیل است.

,

امام جمعه پاوه گفت: در این طرح مبدا معراج پیامبر (ص) به عنوان پایتخت صهیونیست‌ها نام گرفته و یک شهر ناشناخته به عنوان پایتخت فلسطینی‌ها معرفی شده است.

,

ماموستا قادری تصریح کرد: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است، چون در این طرح گفته شده آوارگان حق ندارند به کشورشان برگردند و در سازمان ملل هم جایگاهی ندارند.

,

وی گفت: بدتر از همه در سال ۱۹۴۸ و روز نکبت تاریخ نشان می‌دهد که کمترین جمعیت یهود در شهر قدس بود و امروز با توطئه آنها ۶۴ درصد قدس یهودی است و ترکیب جمعیتی این شهر را تغییر داده‌اند.

,

امام جمعه پاوه با اشاره به رسالت روحانیون برای مقابله با این توطئه‌ها گفت: روحانیون باید صالح و مصلح باشند؛ رهبر معظم انقلاب این طرح را سیاست شیطانی و خبیث معرفی کرده، دفتر حماس آن را رد کرده، محمود عباس آن را شوخی ترامپ دانسته و جامعه مسلمانان به جز سعودی‌ها با آن مخالفت کردند و آن را زیر سوال بردند.

,

وی تاکید کرد: این ظلم آشکار و قلدری دشمن به جز به دلیل پشت کردن مسلمانان به دستور وحدت ممکن نبوده است.

,

ماموستا قادری همچنین با اشاره به ضرورت توجه به شرایط و موقعیت‌ها توسط روحانیون از آنها خواست برای نمایش وحدت مردم را در انتخابات با خود همراه کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه