اخبار داغ

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد:

رسانه های خارجی برای فشار روانی انتخاباتی صف بسته اند/ سرنوشت مجلس و آینده ایران در گرو مشارکت حداکثری

رسانه های خارجی برای فشار روانی انتخاباتی صف بسته اند/ سرنوشت مجلس و آینده ایران در گرو مشارکت حداکثری
احمد ترحمی گفت: همه رسانه های خارجی برای انتخابات ایران صف کشیده اند و دشمنان به دنبال این موضوع هستند که روی حضور مردم فشار ایجاد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، احمد ترحمی صبح امروز در نشست ستاد انتخابات شهرستان مهریز با بیان اینکه  دشمنان نظام  می‌خواهند بر روی اندک عدم حضور مردم در انتخابات این گونه نشان دهند که نظام پشتیبانی مردم را از دست داده است، بیان داشت: دشمن باید بداند مردم با علم به مشکلات همراهی می‌کنند و حضور مردم می‌تواند پشتیبان دولت، کشور و تعیین سرنوشت خودشان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: همه رسانه های خارجی برای انتخابات ایران صف کشیده اند و دشمنان به دنبال این موضوع هستند که روی حضور مردم فشار ایجاد کنند. نقش رسانه ها و کمیته های اطلاع رسانی در حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم است، زیرا بسیاری از مردم اطلاعات خود را از این رسانه دریافت می‌کنند.

,

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تاکید بر این موضوع که مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور و مشارکت جدی داشتند، گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون مردم، عنصر و محور اساسی حکومت در جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند. میزان مشارکت مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم است و حضور حداکثری شهروندان در پای صندوق های رای هدف است.

,

ترحمی در پایان اذعان داشت: همه مجریان برگزاری انتخابات مامور برگزاری انتخابت سالم و قانونمندهستندکه امیدواریم با حضور گسترده و فعال انتخابات با شکوه رقم بزنیم. 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه