اخبار داغ

دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان؛

فوت 8 تن بر اثر مصرف مشروبات الکلی در چابهار/عوامل تهیه و توزیع این اقلام دستگیر شدند

فوت 8 تن بر اثر مصرف مشروبات الکلی در چابهار/عوامل تهیه و توزیع این اقلام دستگیر شدند
حجت‌الاسلام علی موحدی راد، دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان گفت: 5 نفر از عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی در چابهار دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی موحدی راد در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، با اشاره به کشف بیش از 4هزار لیتر مشروب دست ساز از افراد سودجو در زاهدان، بیان کرد: این افراد با جمع آوری بطری های مشروب خارجی و جعل مارک، اقدام به پر سازی این شیشه ها با مشروب دست ساز کرده بودند و قصد توزیع گسترده این اقلام در سطح شهر را داشتند که خوشبختانه پیش از توزیع این افراد دستگیر شدند.

وی افزود: مشابه این مورد را در چابهار شاهد هستیم به گونه ای که طی چند روز گذشته 8 نفر بر اثر مصرف مشروب دست ساز فوت کرده و 18 تن نیز از بیمارستان مرخص شده اند و 5 نفر نیز در بخش ای سی سو بستری بوده و همچنین 5 نفر دیگر نیز در حال دیالیز هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به دستگیری مسببان این حادثه، گفت: در این رابطه تاکنون 5 نفر دستگیر شده اند که سه نفر از آنان از عوامل توزیع مشروب بوده اند که از این افراد علاوه بر کشف مشروبات خارجی مقادیر زیادی نیز مشروب دست ساز کشف شده است که به دلیل نداشتن آزمایشگاه در چابهار نمونه ها به زاهدان ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: باید بررسی شود تا ببینیم آلودگی از نوع خارجی است یا نه از مشروبات دست ساز داخلی می باشد تا برخورد لازم انجام شود.

حجت‌الاسلام موحدی راد در پایان تصریح کرد: با توجه به باورهای دینی و مذهبی مردم این استان در گذشته کمتر شاهد چنین مواردی بودیم و عموما مشروبات الکلی به عمق کشور قاچاق می شد اما چند وقتی است که میبینیم مصرف مشروبات الکلی در استان افزایش پیدا کرده که این خود موجب طلاق و بسیاری دیگر از معضلات اجتماعی می شود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه