اخبار داغ

حواشی یک نشست انتخاباتی در حضور دانشجویان تویسرکانی؛

از انصراف یک کاندیدا به نفع دیگری تا ترک جلسه یکی از داوطلبان

از انصراف یک کاندیدا به نفع دیگری تا ترک جلسه یکی از داوطلبان
در نشست انتخاباتی با حضور دانشجویان تویسرکانی دو کاندیدا با رفتار خود سبب گلایه مندی برخی مدعوین شدند، یکی از این کاندیداها تنها به یک سوال پاسخ داد و جمع حاضر را ترک کرد و حتی برای دقایقی جواب یکی از مدعوین را نداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ در آستانه برگزاری انتخابات مجلس یازدهم، نشست پرسش و پاسخ نامزدهای انتخاباتی تویسرکان با حضور هفت کاندیدا از جمله محمد باقری، علیرضا بیات، محمدکریم شهرزاد، اکبر خدابخشی، عباس رحمتی ترکاشوند، احمد فضلعلی و محمد مستقیمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه تویسرکان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

گفته شد که محمدمهدی مفتح و اسدالله ناصری به دلیل تداخل این برنامه با برنامه های سخنرانی از پیش تعیین شده خود نتوانستند در جلسه حضور یابند و قبلاً علت عدم حضور خود را اعلام کرده بودند.دلیل عدم حضور دو تن از کاندیداهای دیگر نادعلی قلخانباز و محمود نانکلی مشخص نشد.

,

روال بر آن بود تا کاندیداها به سه سوال پاسخ دهند، به هر کاندیدا پنج دقیقه برای پاسخگویی به سوالات فرصت دادند که تمامی آنان در پاسخ به پرسش نخست، بیش از پنج دقیقه صحبت کردند و این مهم توسط مجری تذکر داده شد.

,

پس از آن که علیرضا بیات برنامه های خود درباره پاسخ به سوال نخست و ارائه راهکارها برای رفع فقر، فساد و برداشتن فاصله طبقاتی را عنوان کرد، نوبت به محمد باقری از دیگر کاندیداهای این دوره رسید، او با اعلام انصراف از کاندیداتوری و کناره گیری خود از رقابت ها به نفع شهرزاد از پاسخگویی به سوالات انصراف داد که با واکنش منفی حاضرین در سالن مواجه شد.

,

برخی حاضرین انتظار داشتند که اگر او که قصد کناره گیری داشته، در جایگاه پاسخگویی حاضر نمی شد چراکه برای صرفه جویی در وقت بهتر بود.

,

اکبر خدابخشی دیگر کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه تویسرکان در ابتدای سخنانش عنوان کرد که دو دعوتنامه با دو ساعت شروع جلسه دریافت کرده است، یکی ساعت ۱۴ و دیگری ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۹ بهمن ماه و او باید جلسه را ساعت یک ربع به ۱۷ ترک کند تا به محل سخنرانی از پیش تعیین شده اش برسد.

,

احمد فضلعلی از عدم حضور کاندیداهای در این نشست غایب گلایه کرد.

,

از حواشی دیگر این نشست در حضور دانشجویان، پاسخگویی خلاصه محمدکریم شهرزاد به همان سوال نخست بود، او نیز با اظهار اینکه در جایی دیگر جلسه دارد، از حضور در سالن تا پایان جلسه خوداری کرد و با وجود اعتراض گسترده تعداد قابل توجهی ازحاضران در سالن، جلسه را ترک کرد.

,

شهرزاد حتی دقایقی کوتاه برای پاسخ به یکی از بانوان که می خواست حضوری جواب سوالش را بگیرد نایستاد و راه خود را پیش گرفت و رفت.

,

پس از آن نوبت به محمد مستقیمی رسید او با گلایه مندی از رفتار باقری و شهرزاد، برنامه های خود را هم اعلام کرد.

,

عمده کاندیداهای حاضر در جلسه از اینکه زمان پاسخگویی به سوالات اندک بود و مجبور به کلی گویی شدند هم حرف به میان آوردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه