اخبار داغ

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ فرد اصلح را راهی مجلس کنیم

دعوت ورزشکاران قزوینی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات/ فرد اصلح را راهی مجلس کنیم
جامعه ورزشی استان قزوین در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره ضرورت حضور در انتخابات گفتند و هم استانی‌ها را برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه یکی از مهم‌ترین رخدادهای سیاسی و اجتماعی سال جاری به شمار می‌آید و شرکت آگاهانه و حضور حداکثری در آن دارای اهمیت بوده و ما را در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

باتوجه به اهمیت حضور پای صندوق‌های رای به سراغ تعدادی از ورزشکاران استان قزوین رفتیم و نظر آن‌ها را درباره حضور در انتخابات جویا شدیم.

,

امیررضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ اظهار می‌کند: تمام خواسته من از مردم و هم استانی‌ها دقت در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح است؛ چراکه با این کار آینده شهر و کشور را می‌سازیم و فرد انتخاب شده در داشتن شهر و کشور بهتر و کاهش سختی‌ها تاثیرگذار است.

,

, ,

 

,

این قهرمان کاراته استان قزوین اذعان می‌کند: با رای دادن اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و ثابت می‌کنیم که مردم ایران یکدست و متحد بوده و خودشان برای آینده و کشورشان تصمیم می‌گیرند که این امر دارای اهمیت است.

,

رامین رامندی یکی دیگر از ورزشکاران قزوینی است که به خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ می‌گوید: به‌عنوان یکی از اعضای جامعه ورزشی و یک جوان ایرانی از تمام مردم کشور و استان دعوت می‌کنم که محکم‌تر و قوی‌تر از گذشته در دوم اسفندماه پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با یک صدا و یک دل شدن به دشمن ثابت کنیم که نمی‌توانند بین مردم ایران تفرقه ایجاد کنند.

,

, ,

 

,

این قهرمان سپک تاکرا می‌افزاید؛ باید با تحقیق بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده به فردی که از سابقه بیشتری در جامعه و مدیریت و توانایی برخوردار است، رای دهیم.

,

فاطمه خدابنده لو نیز یکی از بانوان ورزشکار قزوین است که در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ عنوان می‌کند: مسلما حضور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در تعیین سرنوشت کشور دارد و امکان انتخاب مسئولان پای صندوق‌های رای فرصت مناسبی به شمار می‌رود که با آن می‌توان مشکلات را کاهش داد؛ زیرا نمایندگان هستند که مشکلات ما را پیگیری و حل و فصل می‌کنند و از این رو انتخاب اصلح دارای اهمیت است.

,

, ,

 

,

این ورزشکار قهرمان قزوینی ادامه می‌دهد: صددرصد حضور مردم دارای اهمیت است، چرا که اگر من و دیگران در انتخابات شرکت نکنیم و صرفا درصد کمی حاضر باشند، هیچ انتخابی نداریم و ممکن است فردی که می‌خواهیم انتخاب نشود، درواقع برای تعیین سرنوشت خود باید پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه