اخبار داغ

استاد دانشگاه های اردبیل:

نماینده در تراز انقلاب، مجلس قوی بوجود می آورد

نماینده در تراز انقلاب، مجلس قوی بوجود می آورد
استاد دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه نماینده در تراز انقلاب، مجلس قوی بوجود می آورد، گفت: یک نماینده موفق زیر بیرق احزاب، گروه ها و یا اشخاص نمی رود بلکه مشروعیت خود را با اثبات توانمندی های خود از اعتماد مردم بدست می آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا مولایی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به بیان شاخص های نماینده در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نماینده در تراز انقلاب اسلامی نماینده ای است که مشروعیت خود را با اتکا به توانمندی های خود از رأی مردم بدست اورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه نماینده در تراز انقلاب اسلامی زیر بیرق احزاب، گروه ها و یا اشخاص نمی رود، گفت: نماینده موفق کسی است که با نشان دادن توانایی های خود اعتماد مردم را جلب کند و با حرکت در راستای وظایف نمایندگی، دغدغه های مردم را برطرف کرده و با اجرای منویات رهبر معظم انقلاب بر اقتدار کشور بیافزاید.

,

مولایی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کاندیداها نباید برای اخذ رأی به وعده و وعیدهایی که از عهده آن بر نمی آیند روی بیاورند، گفت: امروز مردم با بصیرت بالای خود افرادی را که به هر نحوی به دنبال اخذ رأی هستند تا به امیال خود برسند می شناسند و به آنها اعتماد ندارند.

,

این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود به ویژگی های نماینده در تراز انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: نماینده در تراز انقلاب به ساختار نظام معتقد بوده و پایبند ولایت فقیه است.

,

وی با بیان اینکه نماینده انقلابی پاسدار عزت و سربلندی کشور است گفت: اساسی ترین مولفه یک نماینده مجلس، تکلیف گرا و ولایت محور  بودن او است چراکه از ویژگی های نماینده تراز انقلاب اسلامی تقید به ولایت بوده و در مقام عمل باید مواضع رهبری را موضع خود بداند.

,

این عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در پایان سخنان خود به وظایف نمایندگان در مجلس اشاره کرد و گفت:وظیفه مجلس فقط در قانون گذاری و نظارت بر آن خلاصه نمی گردد، بلکه سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را در مجلس می توان جستجو کرد

,

مولایی اهمیت و جایگاه مجلس در پیشرفت و اقتدار کشور را یادآور شد و گفت: مردم با حضور در انتخابات پیش رو با انتخاب افراد متعهد و متخصص و دلسوز به کشور اعتلای مضاعفی ببخشند.

,

 

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه