اخبار داغ

در نخستین همایش آموزش مدیران واحد های تولیدی استان همدان مطرح شد؛

تولید کنندگان به امنیت کشور کمک می کنند/ اردیبهشت ماه سال آتی، آرامش نسبی در بازار خواهیم داشت

تولید کنندگان به امنیت کشور کمک می کنند/ اردیبهشت ماه سال آتی، آرامش نسبی در بازار خواهیم داشت
در نخستین همایش آموزش مدیران واحد های تولیدی، صنعتی استان همدان که به همت بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار شد، سخنرانان مراسم از نقش مهم تولیدکنندگان در امنیت کشور گفتند و خبر از ایجاد آرامش در بازار سال آینده دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ ظهر امروز نخستین همایش آموزش مدیران واحد های تولیدی، صنعتی استان همدان به همت بسیج کارگران و کارخانجات و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان برگزار  شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در ابتدای این همایش محمدرضا بادامی، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان  با بیان اینکه دو رسالت مهم را در شهرک های صنعتی  پیگیری می کنیم گفت: یکی از رسالت های ما ایجاد زیرساخت برای استقرار واحدهای صنعتی و ماموریت دوم حمایت از صنایع کوچک به صورت نرم افزاری است.

,

وی ادامه داد: ایجاد و حمایت از خوشه های صنعتی، برگزاری تورهای صنعتی, کمک به برندسازی و بازاریابی و اجرای نمایشگاه های داخلی و خارجی برای بازاریابی و ارائه توانمندی های تولیدکنندگان از دیگر وظایف ما است.

,

مدیر عامل شهرک صنعتی استان همدان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر را در ۱۳۰ دوره آموزش دادیم افزود: دیگر ماموریت ما آموزش مدیران و کارمندان واحدهای صنعتی است که سالیانه ادامه دارد.

,

یک آرامش نسبی را در اردیبهشت ماه سال آتی خواهیم داشت

, یک آرامش نسبی را در اردیبهشت ماه سال آتی خواهیم داشت, یک آرامش نسبی را در اردیبهشت ماه سال آتی خواهیم داشت,

در ادامه حمیدرضا متین، مدیر سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه در بحث واردات در دستورالعمل وزارتخانه تغییراتی داشته ایم گفت: براساس این دستورالعمل پیش بینی می شود که بعد از عید فشار به واحدهای صنعتی کمتر شود.

,

وی با بیان اینکه این دستورالعمل تغییرات زیادی داشته است گفت: یک سری محدودیت ها برداشته شده است و به عنوان مثال به دنبال کم شدن محدودیت ها به شدت ثبت سفارشات قطعات خودرو را داریم.

,

مدیر سازمان صمت استان  همدان گفت: اگر تعییرات ارزی نباشد ما یک آرامش نسبی را در اردیبهشت سال آتی خواهیم داشت.

,

وی با اشاره به طرح تاپ گفت: هدف از این طرح که مخفف "توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار" می باشد،  این است که یک بخشی از تحصیلکرده های عالی ما جذب این سیستم بشوند.

,

متین با بیان اینکه گروهی که در وزارت صنایع در خصوص طرح تاپ در حال همکاری هستند جز متخصص ترین افراد هستند تاکید کرد: باید واحدهای صنعتی در بحث دانش فنی از این طرح استفاده و مشکلاتشان را در آنجا مطرح کنند.

,

استان همدان سومین استان در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی

, استان همدان سومین استان در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی, استان همدان سومین استان در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی,

مدیر سازمان صمت استان همدان با بیان اینکه استان همدان سومین استان در خصوص جذب تسهیلات اشتغال روستایی است گفت: مرحله پنجم این تسهیلات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

,

وی گفت در استان میزان برق صنعتی ظرف ۲سال گذشته ۴۲ درصد و میزان بارگذاری زمین بیش از ۲۳ درصد رشد فزاینده داشته است.

,

تولیدکنندگان به امنیت کشور کمک می کنند

, تولیدکنندگان به امنیت کشور کمک می کنند, تولیدکنندگان به امنیت کشور کمک می کنند,

در ادامه این همایش سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را می کند که به سنگر تولیدکنندگان ضربه برند افزود: وقتی فردی برای ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می کند به امنیت  کشور کمک کرده و زحمت نیروهای انتظامی را کم می کند.

,

وی با بیان اینکه بنده سرباز تمام تولیدکنندگان هستم افزود: از نفوذمان برای حل مشکلات تولیدکنندگان استفاده  و در این خصوص چندین جلسه با استاندار داشته ایم و مشکلات را مطرح کردیم.

,

فرجی با بیان اینکه بیشترین مشکلات مربوط با بانک ها بوده ، افزود: ما بهترین استان از لحاظ امنیت هستیم و خیلی از پارامترهای رونق تولید را داریم و همه مسولین پای کار آمدند که مشکلات را حل کنند.

,

وی گفت: در خصوص بحث شکر بعضی ها می خواهند در نزدیک سال نو مشکل ایجاد کنند در صورتی که در انبارها فراوانی بیش از حد داریم.

,

با قدرت تولید می توانیم با آمریکا مبارزه کنیم

, با قدرت تولید می توانیم با آمریکا مبارزه کنیم, با قدرت تولید می توانیم با آمریکا مبارزه کنیم,

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین ع با بیان اینکه الان با قدرت تولید می توانیم با آمریکا مبارزه کنیم گفت: کار شما اساسی است و اقدامات شما بالاتر از موشک ها است و این ناوهای جنگی که به خلیج فارس آمدند در عمرشان هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

,

وی با تاکید بر اینکه دوره ناو جنگی گذشته است، ادامه داد: امروز کاربرد ناوهای جنگی آمریکا بیشتر کاربرد روانی هست تا نظامی و دوره ناو گذشته است.

,

فرجی با بیان اینکه نگرانی ما از مشکلات اقتصادی است گفت: با تدابیر صورت گرفته سال آینده بهتر از سال ۹۸ خواهیم بود.

,

در پایان این همایش ابوالفضل برات زاده، مسئول بسیج کارگری استان همدان به تشریح جزییات این همایش پرداخت و  گفت: با توجه به نیاز به آموزش در زمینه بازاریابی و کسب، این دوره یک روزه برگزار شده است.

, مسئول بسیج کارگری استان همدان,

وی با بیان اینکه این دوره با حضور مدیران واحدهای تولیدی برگزار می شود گفت: امروز نخستین مرحله این دوره برگزار  و در سال آینده هم دو مرحله دیگر برگزار خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه