اخبار داغ

رعیتی فرد در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج کارخانجات تهران بزرگ:

در جنگ اقتصادی وظیفه بسیج کمک به کارخانجات و مراکز تولیدی است

در جنگ اقتصادی وظیفه بسیج کمک به کارخانجات و مراکز تولیدی است
دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه های بسیج کارخانجات تهران بزرگ گفت: تحریم ها فرصت خوبی برای کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی ایجاد کرده است تا بتوانند خود را تقویت و اثبات کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، دوره توانمند سازی فرماندهان پایگاه های بسیج کارخانجات تهران بزرگ در مشهد مقدس برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دکتر رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با بیان این نکته که فرماندهان پایگاهها سر چشمه های بسیج برای ارتباط با جامعه هدف هستند و نماینده بسیج در کارخانجات بوده و موضوعات حوزه تولید را پیگیری می کنند، گفت: در جنگ اقتصادی وظیفه بسیج کمک به کارخانجات و مراکز تولیدی است که وظیفه سنگینی هم هست.
,
 
,
رعیتی فرد با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی کارگران و تولیدگران به نیرو های نظامی کمک های بسیاری کردند و 14000 شهید را تقدیم نظام و انقلاب کردند، افزود: در جنگ اقتصادی فرماندهان جنگ مدیران کارخانجات و کارگران افسران این جنگ هستند و بسیج هم پشتیبان آنهاست.
,
 
,
ایشان خطاب به فرمانده هان پایگاه های بسیج کارخانجات و مراکز تولیدی گفت: اکنون نیاز است مسائل واحد های تولیدی را احصا کنید و برای رفع آن تلاش کنید.
,
 
,
رعیتی فرد گفت: به نظر میرسد در شرایط تحریم فرصت خوبی برای کارخانجات و تولیدکنندگان داخلی ایجاد شده است تا بتوانند خود را تقویت و اثبات کنند.
,
 
,
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در خصوص انتخابات پیش رو گفت: نکته دیگیر اینکه نظام سلطه میخواهد در بحث انتخابات ما را به چالش بکشد، ما تاکنون 850 میلیون برگه رأی در صندوق ریخته ایم، دشمن تلاش میکند که القاء کند که ما مردم سالاری رارعایت نمیکنیم و انتخابات را کانالیزه میکنیم ، دشمن تلاش میکند اول مشارکت را پایین بیاورد و اینکه افراد مطلوب و موثر راه پیدا نکنند ولی وظیفه ما در حال اینکه حضور پر شور باشد و دیگر با جدیت و درست انتخاب کنیم .
,
 
,
ایشان در ادامه افزود: ما وظیفه داریم شرایط حساس کنونی را برای جامعه تبیین کنیم ، امیدوارم شرایط انقلاب هر روز بهتر شود و این مشکلات و گرفتاری ها از قبیل تورم، بیکاری و... با همت منتخبین مردم رفع شود.
,
 
,
دکتر رعیتی فرد در انتها خاطر نشان کرد: در مورد اثر بخشی در کارخانجات ما دو طرح شهید برونسی و شهید کریمی را تدوین و اجرا می کنیم، کارگران بسیج باید خود را به کارخانه اثبات کنند و نقش هدایت گری و تاثیر گذاری را به خوبی ایفا کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه