اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه:

۳۲ هزار نفر در کرمانشاه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند/ انصراف ۲۰ کاندیدای مجلس

۳۲ هزار نفر در کرمانشاه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند/ انصراف ۲۰ کاندیدای مجلس
دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ۳۲ هزار نفر در این استان برگزاری انتخابات مجلس را بر عهده دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: استان کرمانشاه همواره در ده دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی میانگین کشور با ۶۰ درصد مشارکت را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی درباره نحوه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه افزود: به جز مرحله اخذ رأی و شمارش آرا مابقی مراحل به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

,

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه بیان کرد: یک میلیون و ۵۴۶ هزار و ۴۱۳ نفر در سطح استان کرمانشاه برای شرکت در انتخابات واجد شرایط بوده که از این تعداد ۵۸ هزار و ۲۸۰ نفر رأی اولی هستند.

,

سلیمانی گفت: شمار مجموع عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و پشتیبانی برای برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح استان کرمانشاه به ۳۲ هزار نفر می‌رسد.

,

این مسئول افزود: به منظور برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یک هزار و ۵۸۵ شعبه اخذ رأی دایر می‌شود.

,

وی آمار نهایی نامزدهایی که از حضور در رقابت‌ها انصراف داده‌اند ۲۰ نفر اعلام و عنوان کرد: از این تعداد هشت نفر از حوزه انتخابیه کرمانشاه، سه نفر از حوزه انتخابیه اورامانات، دو نفر از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سه نفر از حوزه انتخابیه سنقروکلیایی، دو نفر از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو و دو نفر از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب از حضور در رقابت‌های این دوره مجلس انصراف دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه