اخبار داغ

مردم دیار علویان به پویش #می_آیم_چون و #مجلس_قوی پیوستند؛

مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+تصاویر

مازندران در چند قدمی خلق حضور حماسی در انتخابات+تصاویر
شور و شوق مردم دیار علویان برای انتخاب وکلای اصلح، کارآمد و متخصص و متعهد برای مجلس شورای اسلامی در ساعت‌های پایانی زمان تبلیغات نامزدها بیشتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، روزها یک به یک گذشت و چهل و یکمین بهار انقلاب از راه رسید، اما امسال گویی بهار در بهار شده است، بهار انقلاب به بهار پر شکوه انتخابات گره خورده و باز برگ‌ تازه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی پیش‌روی ملت شهیدپرور قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

, ,


,
, ,




امتحان سرنوشت‌ساز دیگری از صدها آزمون از سر گذرانده این ملت، که انصافا در چهار دهه اخیر همیشه از آن سرفراز بیرون آمدند و این مردم همیشه در صحنه با حضورشان در عرصه های سیاسی و اجتماعی تاکنون زیباترین تابلوی ایثار و فداکاری را خلق کردند.

,
, ,
,
,

دوم اسفندماه و دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان باقی نیست و شهروندان مازندرانی این روزها برای شناخت دقیق و موشکافانه نامزدهای انتخاباتی در تلاش هستند.

,
,
, ,

, ,




دو روز مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم ولایی و ولایتمدار مازندران با تاسی به وصیت سپهبد شهید قاسم سلیمانی به کمپین #می_آیم_چون و #مجلس_قوی پیوستند و همگان بر حضور پرشور و انقلابی خود در روز دوم اسفندماه پای صندوق های رای برای شکست توطئه های دشمنان اسلام و انتقام جویی از خون شهدای امنیت و مدافعین حرم تاکید کردند.

انتهای پیام/

,
, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه