اخبار داغ

گزارش تصویری؛

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به کمپین انتخاباتی #می_آیم_چون... و #ایران_قوی پیوستند

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها به کمپین انتخاباتی #می_آیم_چون... و #ایران_قوی پیوستند
مردم کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان با پیوستن به کمپین #می_آیم_چون، #مجلس_قوی ، #ایران_قوی نوید خلق حماسه ای دیگر را دادند و نشان دادند اماده برگزاری انتخاباتی پرشور در استان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تنها کمتر از 17 ساعت تا زمان پایان رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان اخرین تلاش های خود را برای جلب آرای مردم انجام می دهند و ساعت های پرهیجانی را پشت سر می گذاریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, تنها کمتر از 17 ساعت تا زمان پایان رسمی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده است و نامزدهای انتخابات و طرفدارانشان اخرین تلاش های خود را برای جلب آرای مردم انجام می دهند و ساعت های پرهیجانی را پشت سر می گذاریم.,

مردم کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با  پیوستن به کمپین #می_آیم_چون، #مجلس_قوی ، #ایران_قوی نوید خلق حماسه ای دیگر را دادند و نشان دادند اماده برگزاری انتخاباتی پرشور در استان هستند.

, مردم کهگیلویه و بویراحمد در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی با  پیوستن به کمپین #می_آیم_چون، #مجلس_قوی ، #ایران_قوی نوید خلق حماسه ای دیگر را دادند و نشان دادند اماده برگزاری انتخاباتی پرشور در استان هستند.,

مردم استان با در دست داشتن جملاتی از دلیایل حضور خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی می گویند...

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه