اخبار داغ

رئیس بسیج دانشجویی کشور:

مقاومت، جوهره و رمز پیروزی ما در گام اول و دوم انقلاب است

مقاومت، جوهره و رمز پیروزی ما در گام اول و دوم انقلاب است
نیک روش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: مقاومت، جوهره و رمز پیروزی ما در گام اول و دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، محمد جواد نیک روش در مراسم اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد و اجتماع ۳۰۰۰ نفره سلیمانی ها در محل سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی گفت: حماسه ای که در تشییع شهید سیمانی خلق شد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: مسیری که شهید سلیمانی در نقطه پایان او اینگونه درخشید، مسیر مقاومت بود و اساسا شهادت نقطه پایانی یک عمر، مقاومت و مجاهدت است.
,
وی افزود: شهادت روی دیگر سکه مقاومت است و تکلیف دانشجوی امروز ما در جبهه کنونی در این مسیر است.
,
 
,
نیک روش ادامه داد: شهیدهایی که ما از آنها یاد می کنیم، عرضه تکلیف را بدرستی شناختند و با این که در کسوت دانشجویی بودند اما با درک زمان و مساله ملی بر مبنای ارزش های انقلابی از کلاس و درس و دانشگاه به دانشگاه جبهه مهاجرت کردند یعنی تکلیف مدار و اهل مجاهدت برای حل مساله بودند.
,
 
,
رئیس بسیج دانشجویی کشور ادامه داد: امروز که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم با تحقق نظریه نظام انقلابی از رهیافت پاسخ به مسائل مردم  و کشور انقلاب اسلامی، کارآمدی نظام  می توانیم بیش از پیش حلاوت آن به کام مردم خواهد نشست.
,
 
,
وی گفت: ما در آستانه حماسه بزرگ دیگر به نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که این حماسه در کنار فارغ از مصادیق آرا، نفس حضور حداکثری پای صندوق های رای با اهمیت هست.
,
 
,
نیک روش گفت: با تشییع پیکر شهید سلیمانی که در دنیا مشابه ندارد سرمایه اجتماعی دیگری برای ملت ایران خلق شد که حفظ آن در گرو حضور در پای صندوق های رای است.
,
 
,
رئیس بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: این چند روز تا برگزاری انتخابات برای گفتمان سازی نسبت به شاخص های مجلس طراز گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش حضور مردم پای صندوق های رای، بسیار اثرگذار است.
,
 
,
وی افزود: این که ما همه ظرفیت های دانشگاه را برای حل مساله های انقلاب اسلامی به پای کار بیاوریم، یکی از تکالیف ما در انقلاب اسلامی است.
,
 
,
نیک روش گفت: افق مسیر حق، روشن است و اگرچه سختی هایی دارد اما این مسیر روشن است.
,
 
,
وی افزود: حاج قاسم سال های پا رکاب انقلاب و رهبری بود و اگر میخواهیم از او الگو بگیریم باید مسیر مقاومت را ادامه دهیم.
,
 
,
رئیس بسیج دانشجویی کشور گفت: مقاومت ، جوهره و رمز پیروزی ما در گام نخست بوده و رمز پیروزی ما در گام دوم نیز همین خواهد بود که رمزی پیشرو و فعال است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه