اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

دستگیری ۳ جوان فاروجی به جرم برهم زدن سخنرانی یک نامزد انتخابات

دستگیری ۳ جوان فاروجی به جرم برهم زدن سخنرانی یک نامزد انتخابات
فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: سه جوان شب گذشته در شهرستان فاروج به علت بر هم زدن سخنرانی یک نامزد انتخاباتی از طریق پرتاپ ترقه هایی که صدای زیادی را بوجود آوردند و موجب وحشت مردم شدند، دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری با اعلام این خبر اظهار کرد: حفظ امنیت انتخابات و برگزاری آن بر عهده نیروی انتظامی است که در همین راستا، چهار هزار نفر از نیروهای این نهاد در زمینه های عملیات، نظارت، پشتیبانی و احتیاط فعالیت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

سردار مظاهری همچنین افزود: در این زمینه مرزبانی، یگان ویژه نیروی انتظامی و از نیروهای سپاه پاسداران استان نیز با فرماندهی انتظامی استان مشارکت خواهند کرد.

,

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که نیروی انتظامی استان خود را از ماه ها قبل برای برگزاری انتخابات در فضایی آرام آماده کرده است، عنوان کرد: این نهاد همچنین برای روزهای حین انتخابات و پس از روز برگزاری انتخابات نیز برنامه ریزی های لازم به منظور مراقبت از امنیت فضای انتخاباتی در استان را انجام داده است.

,

وی همچنین با بیان اینکه خراسان شمالی جزو استان های با وضعیت سفید در زمینه انتخابات،اعلام  شده است، عنوان کرد: در روز پس از انتخابات، مکان ها برای برگزاری مراسم جشن داوطلبان پیروز انتخابات در استان انتخاب شده اند.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تصریح کرد: هواداران داوطلبان پیروز انتخابات مراسم جشن خود را با حفظ شئونات اسلامی و اجتماعی برگزار و از هرگونه انگ زنی، ایجاد تفرقه و ابراز رفتارهای غیر اخلاقی اجتناب کنند که در غیر این صورت، نیروی انتظامی برخورد قانونی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه