اخبار داغ

تاکید مراجع بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای:

آیت الله نوری همدانی: مردم با بصیرت در انتخابات رای دهند/ آیت‌الله مکارم: با حضور پرشور در انتخابات صلابت ایران را اثبات کنیم

آیت الله نوری همدانی: مردم با بصیرت در انتخابات رای دهند/ آیت‌الله مکارم: با حضور پرشور در انتخابات صلابت ایران را اثبات کنیم
مراجع تقلید مردم را برای حضور در پای صندوق های رای در روز دوم اسفندماه دعوت و تاکید کردند: مردم با حضور پرشور و با بصیرت هم صلابت و اقتدار ایران را اثبات و هم فردی اصلح را انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، نیاز جوامع به جلوگیری از هرگونه هرج و مرج و بی نظمی، ایجاب می کند که عده ای به نمایندگی از سوی مردم، اداره امور کشور و تعیین چارچوب اداره آن را بر عهده بگیرند. در کشور های مدعی حکومت مردمی، این عده با حضور مردم و از طرف آنان انتخاب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

آنچه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران به آن سرافرازیم، وجود مجلس با اقتدار، مشروع و مقبول و کارآمد است. مجلس عصاره و خانه ملت است. مجلس مظهر حکومت مردمی(مردم‌سالاری دینی) و اداره‌کننده حقیقی کشور است. مجلس شورای اسلامی جایگاه و مسیر حرکت دولت و ملت را مشخص می‌کند و نیز مظهر خواسته‌های مردم درزمینه سیاست‌های گوناگون چه داخلی و چه خارجی است. با توجه به این مسائل و شرایط خاص امروز کشور می‌طلبد که مردم در انتخابات با بصیرت بالا حاضر شوند تا بتوانند افرادی اصلح و شایسته را روانه خانه ملت کنند تا آینده کشور روبه‌پیشرفت برود.

آیت الله نوری همدانی: مردم با بصیرت در انتخابات رای دهند

,
,
, آیت الله نوری همدانی: مردم با بصیرت در انتخابات رای دهند,


آیت‌الله حسین نوری همدانی با اشاره به اینکه مردم باید همه در این انتخابات شرکت کنند و با بصیرت رای بدهند، اظهار داشت: مردم باید در انتخابات به افرادی رای بدهند که دارای تدین، تعهد و سوابق انقلابی باشند، مردم انقلابی کشورمان باید براساس این شاخص‌ها در انتخابات، کاندیداها را انتخاب کنند.

این مرجع تقلید بیان داشت: دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار می گیرند که انتخابات باشکوه برگزار نشده و مطابق میل آنها شرایط رقم بخورد و دراین راستا همه باید به میدان آمده تا انتخابات با شکوهی برگزار شود.

,
,
,
,

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را نشانه مقبولیت نظام اسلامی دانست و بیان کرد: شرکت در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و مردم با حضور خود نشان می دهد به انتخابات که از مظاهر نظام است توجه لازم را دارند.

,

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه باید مردم با حضور حداکثری در سرنوشت خود اثرگذار باشند، افزود: مردم در انتخاب کاندیداها باید به مسائلی نظیر تعهد، تدین، آگاهی انقلابی، خدمتگزاری، دشمن شناسی و تخصص اهتمام داشته باشه و افراد اصلح به مجلس راه پیدا کنند.

,

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام از جمله آمریکا و صهیونیست‌ها از هر فرصتی علیه نظام اسلامی استفاده می‌کنند، اضافه کرد: برخلاف خواست دشمنان نظامی اسلامی درایران شکل گرفته و این نظام تحول و بیداری در بین مظلومان و مستضعفان جهان ایجاد کرده است.

,

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشند گفت: باید برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم حضوری باشکوه در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.

,


آیت‌الله مکارم: با حضور پرشور در انتخابات صلابت ایران را اثبات کنیم

,
, آیت‌الله مکارم: با حضور پرشور در انتخابات صلابت ایران را اثبات کنیم,


همچنین آیت الله مکارم شیرازی ضمن دعوت از همگان برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای، گفت: چشممان بر حقایق بسته نیست و مردم واقعا بابت گرانی و مسائل اقتصادی و جوانان به دلیل بیکاری و مشکلات ازدواج و مسکن تحت‌فشار هستند؛ اما تاکید می‌کنیم که باید در خصوص انتخابات هوشیارانه عمل کرد.

,
,


وی ادامه داد: ما گرفتاری‌های مردم را می‌دانیم و معتقدیم برخی از این مشکلات غوغا می‌کند.

,
,


این مرجع تقلید افزود: دشمنان به حضور و استقبال کمرنگ مردم از انتخابات دوم اسفندماه امید بسته‌اند؛ باید با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رای دشمن را ناکام و مایوس کنیم؛ اگر استقبال کم باشد، آن‌ها برای فشار و تحریم بیشتر امیدوار می‌شوند.

,
,


آیت الله مکارم شیرازی با بیان این مطلب که دشمنان سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران و ملت ما اعمال کردند؛ اما اثر نکرد، گفت: بر همه لازم است که روز جمعه در انتخابات شرکت کنند و ان‌شاءالله نتیجه خوبی هم گرفته خواهد شد.

,
,


وی همچنین با اشاره به دلایل مشکلات اقتصادی کشور، اظهار داشت: بخشی از این مشکل ناشی از فشار و تحریم ظالمانه دشمن و هزینه استقلال کشور و بخش دیگر نیز ناشی از مشکل مدیریتی است؛ ما معتقدیم اگر مدیریت صحیح باشد بخش قابل‌توجهی از مشکلات حل می‌شود.

آیت الله سبحانی: شرکت درانتخابات از الزامات شرعی است

,
,
,
, آیت الله سبحانی: شرکت درانتخابات از الزامات شرعی است,


در خصوص این مسئله آیت الله سبحانی افزود: حفظ نظام برای ما اوجب واجبات است و عمل امروز، فردا و پس‌فردای ما مکمل راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌باشد.

,
,


وی ادامه داد: ‌برای این‌که دشمن را خار و سبک کنیم، همه مردم با آگاهی در انتخابات شرکت کنند، ما هم شرکت می‌کنیم.

,
,


این مرجع تقلید بیان داشت: آقایانی که مورد تایید شورای نگهبان قرارگرفته‌اند، به‌طور حتم ‌نقطه قوتی دارند و انشاءالله همه متدین و عاقل هستند.

,
,


وی تاکید کرد: مردم با تحقیقات کامل تلاش کنند به نامزدهایی که نقاط قوت بهتری دارند، ‌رای دهند.


انتهای پیام

,
,
,
,
, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه