اخبار داغ

دادستان بروجرد:

تخلفات انتخاباتی در بروجرد اندک بود/تلاش برای انتخاباتی سالم

تخلفات انتخاباتی در بروجرد اندک بود/تلاش برای انتخاباتی سالم
دادستان بروجرد با بیان اینکه تخلفات انتخاباتی در بروجرد اندک بودگفت: برای انتخاباتی سالم تلاش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: چند روز از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی می گذرد و با توجه به این که از قبل تذکرات لازم داده شده که نامزدها و هواداران آنها در هنگام تبلیغات، طبق قانون رفتار کنند خوشبختانه بسیاری از نامزدها به این موارد توجه کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: البته در این راستا تخلفات تبلیغات انتخاباتی وجود داشته و در این راستا پرونده هایی تشکیل و در دست بررسی است اما تعداد تخلفات انتخاباتی در بروجرد بسیار اندک بوده و این نشان دهنده این است که رعایت اخلاق را مد نظر داشته اند.

,

دادستان بروجرد عنوان کرد: با توجه به این که بررسی و بازرسی ها هر روز از ستادها در سطح شهر انجام می شود گویای این است که تبلیغات بر روی ریل آرامش حرکت می کند.

,

وی با تاکید بر برگزاری یک انتخابات سالم گفت: امروز آخرین روز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی است و از فردا تبلیغات ممنوع بوده و روز جمعه رای گیری انجام می شود.

,

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم انجام و تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم شده است تصریح کرد: افرادی که به هر دلیلی در هنگام برگزاری انتخابات تخلفاتی انجام دهند، پرونده تخلفاتی تشکیل و حتما برخورد می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه