اخبار داغ

اوج شور و هیجان انتخابات در واپسین ساعت تبلیغاتی در لرستان/ماراتن نفس گیر وعده های رنگارنگ

اوج شور و هیجان انتخابات در واپسین ساعت تبلیغاتی در لرستان/ماراتن نفس گیر وعده های رنگارنگ
شور و هیجان انتخابات در لرستان در واپسین ساعت تبلیغات به اوج خود رسیده و کاندیدها با وعده های رنگارنگ می خواهند خود را به صندلی سبز مجلس نزدیک تر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، ساعت به سرعت می گذرد، امروز آخرین مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات است، هر چه به ساعت های پایانی این روز نزدیک می شویم، تب تبلیغات انتخاباتی بالاتر می رود. از در و دیوار شهر گرفته تا پایه های تیر چراغ برق و ایستگاه اتوبوس و صندوق های خیابان همه در محاصره پوسترهای تبلیغاتی اند، پوسترهایی که در همه جای شهر چسبانده شده و انگار در همه جا هستند به جز جاهای مجازی که برای آنها در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

در خیابان ها کم نیستند خودروهایی که جلوی راهشان را به زور می بینند، شیشه و بدنه خودرو تا سقف مزین به عکس های تبلیغاتی است، فریاد نامزدهای انتخاباتی از پشت تریبون ستادها هر ساعت بیشتر و بیشتر می شود و همه انرژی خود را در این تربیون می گذارند تا شاید به نتیجه برسد و به صندلی سبز مجلس برسند.

,

همه ستادها و هواداران نامزدهای انتخاباتی در تکاپو هستند تا در این ساعات پایانی، تلاش خود را برای کسب آرای بیشتر انجام دهند، فریاد رفع مشکل بیکاری در این روزهای تبلیغات، گوش همه را کر کرده است، براستی اگر تنها بخش اندکی از این همه وعده محقق شود، گلستان خواهد شد.

,

در برخی از شهرستان ها نیز درگیری بین ستادها و گاهی پاره کردن بنرها دیده می شود، اما در مجموع خوشبختانه تبلیغات روند آرامی دارد و همه خود را برای برگزاری یک انتخابات پرشور آماده می کنند.

,

همه این وعده ها از فردا در آلبومی بسیار زیبا نگهداری می شود، وعده هایی که از یاد می رود و به فراموشی سپرده می شوند، وعده هایی که با هر باد می لرزند و بعد از چرخشی در آسمان، نقش زمین می شود.

,

اما هنوز هم دیر نشده، نامزدها در همین واپسین ساعت تبلیغات، با صداقت صحبت کنند، هر آنچه در توان و عمل دارند را بگویند، نه کمتر نه بیشتر، این نشود که گاهی سنگ های بزرگتری که علامت نزدن است را بگویند.

,

برخی در ستادهایشان از شیوه های نوین و جدیدی استفاده می کنند، حرف هایی می زنند که با شنیدنشان، تعجب همه وجود انسان را در بر می گیرد و جالب است که زمان هم برای رفع مشکلات می دهند مثلا یکی از کاندیداها وعده داده که در صورت راهیابی به مجلس، مشکل بیکاری ظرف چند ماه برطرف می شود.

,

برخی هم پوسترها را از لای در خانه رد می کنند تا بتوانند تبلیغات را منزل به منزل ادامه دهند، اما در این میان مردمی می مانند که می خواهند از بین این نامزدها و وعده های مختلف، نماینده انتخاب کنند.

,

خلاصه در این ساعت های باقیمانده صدای بلندگوها بلند و بلندتر می شود و تنور انتخابات هر لحظه داغ تر تا بتوانند نامزد مورد نظر را بیشتر در نظر مردم جلب کنند.

,

برخی دچار سردرگمی شده اند، تعداد زیاد نامزدهای انتخاباتی سبب شده تا انتخابات و مطالعه رزومه آنها کمی طولانی شود.

,

وی عنوان کرده است که تبلیغات نامزدهای انتخاابتی امروز نیز ادامه دارد و از فردا ساعت ۸ صبح تبلیغات ممنوع بوده و در صورت مشاهده برخورد می شود.

,

محمود ثمینی رئیس ستاد انتخابات لرستان گفته ۷۰ نفر از نامزدهای انتخاباتی تاکنون از حضور در انتخابات انصراف داده اند و در حال حاضر ۱۹۴ نامزد در صحنه انتخابات حضور دارند.

,

ثمینی سپس بیان کرده است که برنامه ریزی لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم انجام شده و در روز رای گیری با حضور پرشور، افراد اصلح انتخاب و راهی مجلس خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه