اخبار داغ

رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم:

مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی خود پای صندوق‌های رای بیایند/بانک‌ها بنگاه‌دار نیستند که در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند

مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی خود پای صندوق‌های رای بیایند/بانک‌ها بنگاه‌دار نیستند که در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند
رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم گفت: مردم با حضور حداکثری می‌توانند با انتخاب اشخاص کارآمد و پاکدست به مطالباتی که دارند جامه عمل بپوشانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزت‌الله اکبری تالارپشتی کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو لیست وحدت اصولگرایان در گفت‌وگویی با بیان اینکه مردم ایران فارغ از هر جناح و گروه سیاسی برای تعیین سرنوشت سیاسی خود فردا پای صندوق‌های رای حاضر شوند، گفت: مردم با حضور حداکثری می‌توانند با انتخاب اشخاص کارآمد و پاکدست به مطالباتی که دارند جامه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای مجلس یازدهم، ادامه داد:اگر بنده با آرای مردم به مجلس یازدهم راه پیدا کنم قطعاً اولویتم تحول در فضای کسب و کار کشور خواهد بود، چون صنعت و تولید کشور از این ناحیه رنج می‌برد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس هشتم، تصریح کرد: در مجلس یازدهم باید ساماندهی نسبت به صنعت کشور داشته باشیم و بیش از گذشته باید به تولیدگران داخلی توجه شود.

نماینده اسبق قائمشهر در مجلس با بیان اینکه در شرایط فعلی در کشور نیازمند نظاماتی هستیم، اضافه کرد: از جمله این نظامات، نظام جامع بانکی، نظام جامع مالیاتی، نظام جامع بیمه و نظام جامع تعرفه است و تا زمانی که این نظامات تشکیل نشوند و به همدیگر متصل نشوند شاهد این آشفتگی‌ها خواهیم بود و اقتصاد کشور را رنج خواهد داد.

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس با تاکید براینکه به طور نمونه امروز بانک‌ها به جای بخش تولید در سرمایه‌گذاری مشارکت می‌کنند، افزود: بانک‌ها بنگاه‌دار نیستند که در بخش سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کنند که این معضل اقتصادی باید هرچه سریعتر برطرف شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه