اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تشکیل مجلس قوی و کارآمد است

راه حل مشکلات اقتصادی کشور تشکیل مجلس قوی و کارآمد است
غلامرضا حسن پور گفت: قطعا در این دوره انتخابات مردم بصیر ایران اسلامی و به ویژه جامعه اصناف با چشمانی باز نمایندگانی را راهی مجلس خواهند کرد که بتوانند زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن پور در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به کمک های اصناف و بازاریان کشور به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: در سیل اخیر کمک های بسیاری در زمینه تامین غذا و مایحتاج عمومی سیل زدگان به این مناطق ارسال شد و اصناف و بازاریان مشارکت بسیاری خوبی در این زمینه داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,
 
,
وی افزود: البته تصمیماتی در زمینه ساخت مسکن در این استان با مشارکت اصناف نیز گرفته شده که با نهائی شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در بخش دیگری از سخنانش به نقش مهم مردم به ویژه اصناف درتشکیل مجلسی قوی  اشاره کرد و گفت: مجلسی کارآمد،قوی  و موثر خواهد بود که نمایندگانی در تراز گام دوم انقلاب داشته باشد بنابراین نیازمند انتخاب نمایندگانی هستیم که انقلابی  و در مسیر ولایت بوده و گام دوم انقلاب را نقشه راه خود قرار دهند.
,
 
,
وی با اشاره به انتخابات پیش روی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا در این دوره مردم بصیر ایران اسلامی و به ویژه جامعه اصناف با شرکت گسترده در این انتخابات  فراتر از جناح ها و گروه های سیاسی با چشمانی باز نمایندگانی را راهی مجلس خواهند کرد که بتوانند زمینه ساز تشکیل مجلسی قوی باشند چرا که مجلس قوی می تواند مشکلات  کسب و کار، اقتصادی و معیشتی مردم را مرتفع کند.
,
 
,
حسن پور خاطر نشان کرد: اگر مجلسی قوی نباشد نمی تواند مسائل اقتصادی و فرهنگی جامعه را که در هم تنیده است به خوبی فهم کند و این بار سنگینی که بر دوش نظام است را حمل نماید بنابراین باید نمایندگانی با تفکر انقلابی اسلامی و با اولویت بندی اقتصادی انتخاب شوند. 
,
 
,
وی در پایان تاکید کرد: ما هم در بسیج اصناف تلاش خواهیم کرد از روز اول با منتخبین مردم همکاری جدی داشته باشیم تا انشالله مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با لطف الهی و تدابیر مقام معظم رهبری حل و فصل کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه