اخبار داغ

ماموستاهای اهل سنت کردستان عنوان کردند؛

کُردستانی ها با حضور حداکثری در انتخابات معاندان نظام را ناامید می‌کنند

کُردستانی ها با حضور حداکثری در انتخابات معاندان نظام را ناامید می‌کنند
با در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ، ماموستاهای اهل سنت ااستان کردستان خود را برای شرکت در این عرصه سیاسی آماده کرده‌اند و از مردم نیز می خواهند با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، با در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه ، ماموستاهای اهل سنت ااستان کردستان خود را برای شرکت در این عرصه سیاسی آماده کرده‌اند و  از مردم شریف نیز می خواهند با حضور حماسی خود بار دیگر دشمنان را ناامید کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

, ,

کُردستانی ها با حضور حداکثری در انتخابات معاندان نظام را ناامید می‌کنند

, کُردستانی ها با حضور حداکثری در انتخابات معاندان نظام را ناامید می‌کنند,

ماموستا امین راستی از ماموستاهای برجسته اهل سنت کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: انتخابات مقدمه‌ای برای اجرای احکام و قوانین اسلامی در کشور است و باید همه ما در این خصوص احساس مسئولیت کنیم.

, کردتودی,

وی افزود: انتخاب فرد اصلح و تلاش در مسیر گسترش مشارکت‌‌های عمومی در راستای خلق حماسه سیاسی و محقق کردن منویات مقام معظم رهبری از جمله اولویت‌‌ها و مسئولیت‌‌هایی است که باید هر فرد ایرانی آن را مدنظر قرار دهد.

,

وی با بیان اینکه دشمنان در این برهه حساس منتظر و درصدند که انتخابات ایران را کمرنگ نشان داده و با توطئه‌ها و حیله‌های خود مشارکت مردم را پایین بیاورند تا از این طریق سوءاستفاده و موج‌سواری کنند.

,

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: ملت ایران همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی در تمام صحنه‌ها وفاداری خود را به نظام ثابت کرده و یقیناً این‌بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات معاندان نظام را ناامید می‌کنند.

,

وی با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، بیان کرد: قهر کردن با صندوق های رای موجب می شود نماینده ای نالایق به مجلس راه پیدا کند، لذا همه وظیفه داریم در انتخابات گزینه مناسب خود به را به بهارستان بفرستیم.

,

ماموستا راستی تصریح کرد: قهرکردن با صندوق های رای نه تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی نیست، بلکه زمینه داشتن یک مجلس ضعیف را مهیا می کند.
 ماموستا راستی با اشاره به انتخابات پیش رو، به حضور حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز تاکید کرد و افزود: باید با جان و دل سعی و تلاش کرده و با حضور خود دشمن را ناامید کنیم تا انتخابات خوبی برگزار شده و افرادی انقلابی و اصلح وارد مجلس شوند.

,
,

, ,

مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مهر تاییدی بر حقانیت این نظام می باشد

, مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات مهر تاییدی بر حقانیت این نظام می باشد,

ماموستا مصطفی شیرزادی امام جمعه شهرستان مریوان در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه  انتخابات آزاد و با مشارکت حداکثری ملت ایران مهر تاییدی بر حقانیت این نظام می باشد، عنوان کرد: یکی از بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی در طول این ۴۰ سال می باشد.

, کردتودی, کردتودی,

وی گفت: باید افرادی در انتخابات حضور داشته باشند که از قدرت چانه زنی، علمی و عملی بسیار بالایی برخوردار باشند و مردم نیز وظیفه دارند در انتخاب خود، منطقه، آینده استان و... را از ملاک های مهم برای انتخاب کاندیدای اصلاح لحاظ کنند.

,

این عالم اهل سنت بیان کرد: زمانی که انتخابات ما یک انتخابات با معیارهای استاندارد و درست باشد، بی شک مجلس قوی، انقلابی و مطالبه گر خواهیم داشت و در غیر اینصورت اشتباه در انتخاب کاندیدای خود، ما را از داشتن یک مجلس قوی و ایده آل محروم خواهد کرد.

,

امام جمعه شهرستان مریوان در پایان سخنان خود عنوان کرد: بنابراین اگر می بینیم که خدایی ناکرده نماینده ما در بهارستان فقط نشسته و یکی از صندلی ها را اشغال کرده است، بدانیم که این نتیجه بی دقتی در انتخاب کاندیدای اصلح از سوی خود ما بوده است.

,

, ,

انتخاب فرد اصلح می تواند در مجلس کار آمد و مشکل گشا باشد

, انتخاب فرد اصلح می تواند در مجلس کار آمد و مشکل گشا باشد,

ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: انتخاب فرد اصلح می تواند در مجلس کار آمد و مشکل گشا بوده و نماینده انقلابی باید متخصص به امور مجلس، عدالتخواه و کارآمد باشد.

, کردتودی,

وی افزود: مردم باید در این انتخاب دقت لازم را به عمل آورند و فردی را به مجلس به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که در همه زمینه ها سر آمد باشد و بتواند مشکلات مردم را بازگو کرده و درصدد رفع آن برآید.

,

امام جمعه دهگلان گفت: مجلس کارآمد و قوی با قانون‌گذاری مناسب و زدودن قوانین مزاحم از حوزه‌های تولید، اشتغال، فرهنگ و ترسیم حقوق اجتماعی، الزاماتی برای بخش‌های خصوصی و دولتی ایجاد می‌کند که گشایش در کارها را در پی دارد.

,

وی بیان داشت: مردم باید مراقب باشند چرا بادست خودشان مجلسی را رقم می زنند که چهار سال سرنوشت آنان را به دست خواهد گرفت زیرا اگر در بعضی دروه ها مردم نتوانستد از ظرفیت مجلس و نماینده خود استفاده کنند به خاطر حضور افراد ناکار آمد بوده است.

,

, ,

شرکت در انتخابات به معنای واقعی یک حق قانونی و شرعی قلمداد می‌شود

, شرکت در انتخابات به معنای واقعی یک حق قانونی و شرعی قلمداد می‌شود,

ماموستا ملا عزیز امیری امام جمعه موقت دهگلان نیز با اشاره به انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دشمنان در صدد تلاش برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات هستند اما باید بدانند مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی بار دیگر، بدخواهان را متحیر خواهند کرد زیرا شرکت در انتخابات به معنای واقعی یک حق قانونی و شرعی قلمداد می‌شود که مردم باید از آن استفاده کنند.

,

وی از آحاد مردم برای شرکت در این آئین دعوت به عمل آورد و افزود: اقشار مختلف جامعه باید از این حق قانونی و شرعی خود به بهترین شکل استفاده کنند.

,

ماموستا امیری افزود: انتخابات از نظر شرعی و قانونی دارای اهمیت بسیار است و هیچ کس نباید نسبت به سرنوشت آینده ایران اسلامی بی تفاوت باشد.

,

امام جمعه موقت دهگلان افزود: مردم هوشیار و آگاه ایران اسلامی همیشه در صحنه حضور داشته و این بار نیز با حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را نا امید می کنند.

,

, , ,

حضور در انتخابات، دشمنان کشور را از رسیدن به خواسته هایشان ناامید می کند

, حضور در انتخابات، دشمنان کشور را از رسیدن به خواسته هایشان ناامید می کند,

ماموستا ملا هاشم نوری امروز و در گفتگو با خبرنگار کردتودی با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است اظهار داشت: هر کسی در هر جامعه ای وظایفی اجتماعی و اخلاقی بر عهده دارد و ما نیز در ایران اسلامی وظیفه داریم در انتخابات حضور یابیم تا دشمنان کشور خود را از رسیدن به خواسته هایشان ناامید سازیم.

, کردتودی, کردتودی,

وی ادامه داد: امروز باید با شرکت گسترده در انتخابات یکبار دیگر همانند راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان دهیم.

,

امام جمعه اهل سنت قروه خاطر نشان کرد : در کنار حضور در انتخابات ما وظیفه داریم فردی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنیم که از ویژگی های یک نماینده اصلح برخوردار باشد.

,

وی ادامه داد: در روز جمعه قطعا یکبار دیگر شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود و این بار نیز حضور مردم به عنوان سند افتخاری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهد شد.

,

, ,

انتخابات یعنی استقلال ملت برای تعیین و انتخاب خادمان ملت

, انتخابات یعنی استقلال ملت برای تعیین و انتخاب خادمان ملت,

ماموستا جمال کریمی امام جمعه اهل سنت بانه در گفتگو با خبرنگار کردتودی گفت: در قرآن به صراحت اشاره شده به اینکه انسان ها خودشان باید تغییر سرنوشت دهند.

, کردتودی, کردتودی,

وی بیان کرد: در جمهوری اسلامی انتخابات برای این است که ملت در تغییرات سرنوشت کشور خود سهیم باشد و آنچه که شایسته خدمت است در راس امورات قرار گیرد.

,

وی افزود: انتخابات ۲ اسفند ۹۸ از نظر رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و حائز اهمیت است و از نظر دشمنان نیز قابل تامل است، که دشمن تلاش کند که انتخابات بی رغبت داشته باشیم، اما مردم فهیم کشور ما در طول ۴۱ سال عمر نظام خیلی خوب دشمن را شناخته اند  و حاضر به اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

,

وی درادامه اظهارکرد: من از تمام افراد و جناح ها و اقشار مختلف کشور تقاضا دارم با حضور گرم و پرشور به کاندیداهای اصلح و کارآمد انقلاب رای داده و بار دیگر انقلاب و امنیت را از چشم طمع استکبار و دشمنان بیمه نمایند.

,

ماموستا کریمی در پایان بیان کردند: اگر مجلس ما پویا باشد ،قانون ما ،اقتصاد ما پویا و استحکام ویژه‌ای دارد  لذا انتظار داریم که با حضور خود در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت نموده و به نماینده اصلح و انقلابی و فرد شایسته ولایق رای دهید.

,

, ,

حضور حداکثری مردم اقتدار نظام را تثبیت می کند

, حضور حداکثری مردم اقتدار نظام را تثبیت می کند,

ماموستا لقمان محمدیان امام جمعه اهل سنت بیجار در گفتگو با خبرنگار کردتودی بابیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات بزرگترین خدمت به کشور و نماد اقتدار نظام اسلامی است، اظهار داشت: انتخابات پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است و حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود.

,  کردتودی,  کردتودی,

وی با اشاره به اینکه انتخاب اصلح باید در انتخابات مورد نظر قرار گیرد، تاکید کردند: ملت ایران انقلابی بودن ، استکبارستیزی و اقتدار در برابر دشمنان، از مولفه های انتخاب نامزدهای مجلس شورای اسلامی قرار دهند .

,

امام جمعه اهل سنت بیجار گفت: وحدت باعث ایجاد اقتدار اجتماعی می‌شود و انتخابات باید زمینه ساز وحدت و اقتدار اجتماعی باشد.

,

ماموستا محمدیان ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی ضامن بقای نظام و موجب عزت و اقتدار انقلاب در برابر توطئه‌های فرهنگی، روانی و اقتصادی استکبارجهانی است.

,

وی تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای انقلاب در این شرایط حساس وظیفه‌ همگانی است و ما باید با حضور پرشور خود در انتخابات دین خود را نسبت به اهداف و آرمان‌های بزرگ و متعالی کشور نشان دهیم.

,

امام جمعه اهل سنت بیجار تاکید کرد: وظیفه همه مردم به خصوص مسئولان در این برهه آن است که با احساس وظیفه در برابر خانواده‌های شهدا در این مسیر نظام و ولایت فقیه ثابت‌قدم باشند.

,

ماموستا محمدی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط خطیر کشور، مجلس یازدهم فقط جای نسخه‌های شهید سلیمانی است و مردم نباید بگذارند نسخه‌های ناقص دیگر به مجلس بروند.

,

وی یادآور شد : کشور مجلسی می‌خواهد که در وهله اول بتواند مشکلات معیشتی مردم را حل کند و دوم اینکه شجاع باشد و در مقابل استکبار جهانی بایستد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه