اخبار داغ

مرجع تقلید شیعیان:

مردم حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند

مردم حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند
مرجع تقلید شیعیان گفت: برای اثبات مردم‌سالاری دینی باید در انتخابات دوم اسفند شرکت کرد چرا که برای اثبات آن باید در صحنه انتخابات باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سیدمحمد حسینی زنجانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا؛ برلزوم حضور گسترده مردم در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و اظهار داشت: همه مردم توجه کنند معنای جمهوریت یعنی مردم و مردم سالاری که باید برای اثبات مردم سالاری در این انتخابات شرکت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه با شرکت در انتخابات می‌توان نمایندگان اصلح خود را انتخاب کرد، افزود: اگر چه در دوره‌های گذشته عملکرد نمایندگان چندان مطلوب نبوده است اما می‌توان در این دوره انتخاب بهتری داشت.

,

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: مقام معظم رهبری کدهای انتخاب اصلح را بیان فرمودند که مردم می‌توانند با توجه به این کدها نمایندگان خود را انتخاب کنند.

,

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه امیدوارم موفقیت همراه ملت ایران باشد، افزود: ایمان یکی از ویژگی‌های مهمی است که مقام معظم رهبری در بیانات خود در خصوص نماینده اصلح بیان کردند.

,

وی گفت: منافقان نباید به مجلس شورای اسلامی راه یابند چرا که به نفع منافع ملت تصمیم‌گیری نمی‌کنند.

,

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: افرادی که به ظاهر مسلمان بوده اما اسلام را قبول ندارند نباید به مجلس راه یابند چرا که برای منافع اسلامی قانونگذاری نمی‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه