اخبار داغ

وقتی آمریکا توسط اراذل قاتل اداره می شود؛

مرگ رابطه واشنگتن و عربستان با ریاست جمهوری سندرز!/ ترامپ سپری میان عربستان و سنای آمریکا

مرگ رابطه واشنگتن و عربستان با ریاست جمهوری سندرز!/ ترامپ سپری میان عربستان و سنای آمریکا
دونالد ترامپ ممکن است متحد قابل اعتمادی برای عربستان سعودی باشد، اما اگر برنی سندرز پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 شود، روابط میان ریاض و واشنگتن به سرعت تغییر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ریاست جمهوری برنی سندرز برای عربستان خوب نیست!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

"برنی سندرز" نامزد انتخابات ریاست جمهوری و پیشروی دموکرات های آمریکا در جریان گفتگوی تلویزیونی بین امیدهای ریاست جمهوری 2020 گفت که کشور توسط اراذل قاتل اداره می شود.

,

دونالد ترامپ ممکن است متحد قابل اعتمادی برای عربستان سعودی باشد، اما اگر برنی سندرز پیروز انتخابات ریاست جمهوری 2020 شود، روابط میان ریاض و واشنگتن به سرعت تغییر می کند.

,

سندرزِ سوسیال دموکرات در میان گفتگوی تلویزیونی که به میزبانی cnn برگزار شد، حاکمان پادشاهی عربستان را اراذل و اوباشِ قاتل خواند.

, cnn,

به گفته مقامات اطلاعاتی آمریکا، ریاض به ویژه پس از قتل "جمال خاشقچی" روزنامه نگار مخالف سعودی توسط گروه ضربتی که در اکتبر سال 2018 به دستور مستقیم "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان سعودی فرستاده شد، هیچ نقشی در منتقدان درباره ساختمان کنگره آمریکا موسوم به کپیتول هیل ندارد.

,

با این حال، تعداد اندکی از منتقدان به قدر سندرز عکس العمل واقع گرایانه ای نسبت به ریاست جمهوری دارند.

,

این سناتور ایالت ورمونت به طور مدام از عربستان سعودی به خاطر ایفای نقش در جنگ یمن و قتل خاشقچی انتقاد کرده است. وی همچنین خواهان خاتمه انتقال تسلیحات به ریاض است.

,

او در مورد حمایت بی امان ترامپ از عربستان سعودی نوشت: "دونالد ترامپ فکر می کند وقتی بچه های کوچک را در آغوش والدین آنها نابود می کند آدم سخت و خشنی است، اما او وقتی مجبور به معامله با پوتین و دوستان میلیاردر او در عربستان سعودی که یک روزنامه نگار را به قتل رسانده می شود، اصلا آدم خشنی نیست."

,

 

,

, ,

اگر سندرز برنده شود چه بر سر عربستان سعودی می آید؟

, اگر سندرز برنده شود چه بر سر عربستان سعودی می آید؟,

چشم انداز ریاست جمهوری سندرز باعث ایجاد وحشت فوق العاده در میان نخبگان حاکم بر عربستان سعودی می شود.

,

سریع ترین پیامد آن، عدم وجود سپری است که در ظاهرِ ترامپ، عربستان سعودی را در برابر تقصیرِ قتل خاشقچی حفاظت کرده است.

,

ترامپ با وتوی قطعنامه سنا مبنی بر خاتمه حمایت آمریکا از جنگ یمن به عنوان یک حائل بین عربستان سعودی و اعضای کنگره که خواهان مجازات این کشور به خاطر قتل هستند عمل کرده است.

,

اگر سندرزها پیروز شوند و به لفاظی های پیش از انتخابات خود عمل کنند، عربستان سعودی با غضب کنگره آمریکا مواجه می شود. این امر می تواند به شکل تحریم ها و عقب نشینی از حمایت لجستیکی آمریکا در جنگ یمن باشد.

,

چنین سناریویی یک برگشت جدی از معافیت از مجازات است که ریاست جمهوری ترامپ در زمان سلطنت بالفعل محمد بن سلمان برای این کشور فراهم آورده است.

,

 

,

, ,

چگونه ممکن است عربستان سعودی مانع ریاست جمهور سندرز شود؟

, چگونه ممکن است عربستان سعودی مانع ریاست جمهور سندرز شود؟,

به نقل از نیویورک تایمز، شاهزادگان سعودی و اماراتی در انتخابات سال 2016 مشتاق کمک به پیروزی ترامپ بودند و فرستاده های آنها مانند "جورج نادر" محکوم کیفری پدوفیل و تجاوزهای جنسی سریالی به منظور گفتگو درباره راه های اطمینان از انتخاب ترامپ با کمپین انتخاباتی او ملاقات داشتند.

,

برنامه های مورد بحث شامل دستکاری شبکه های اجتماعی برای انحراف رقابت به نفع ترامپ بود.

,

اعتقاد بر این است که تبلیغات شبکه های اجتماعیِ هدف با نشانه رفتنِ رأی دهندگان در حواشی کلیدی در پیروزی ترامپ نقش داشته اند.

,

ممکن است مقامات ریاض که ارتش غول پیکرِ شبکه های اجتماعی مهم را فرماندهی می کنند در انتخابات آتی آمریکا نیز به دنبال راه های مشابهی برای کمک به پیروزی ترامپ باشند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه