اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم انقلابی‌ترین و ولایت‌مدارترین کاندیداها را انتخاب کنند

مردم انقلابی‌ترین و ولایت‌مدارترین کاندیداها را انتخاب کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه گفت: باید صلاحیت‌دار ترین، متدین ترین، انقلابی ترین، شجاع ترین، داناترین، تواناترین، با بصیرت ترین و ولایت مدار ترین اشخاص را انتخاب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف اظهار داشت: شرکت در انتخابات حق است چون کسی که واجد شرایط باشد هیچ کس نمی تواند او را از شرکت در انتخابات محروم کند و تکلیف است چون مجلس به عنوان منشور اسلامی یکی ازسه ضلع اداره کشور است به طوری که بدون مجلس دو قوه دیگر نمی‌توانند به کار خود ادامه دهندو با مشکل اساسی روبرو می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: انتخاب و گزینش از مهم ترین ویژگی های انسان است، انسان در انتخابات و انتخاب خویش حق و سهم خود را در اداره امور کشور به شخص منتخب واگذار می کند واین حقیقت در باطن انتخاب اصلح نهفته است و انسان جایی دست به انتخاب می‌زند که می‌خواهد صالح ترین را برگزیند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ایران اسلامی استقلال و آزادی خویش را به آسانی دست نیاورده است عنوان کرد: مردم باید با کفایت ترین، صلاحیت دار ترین نمایندگان را برگزینند.

,

وی بیان کرد: بنا به گفته سخنگوی شورای نگهبان قانون انتخابات به گونه ای است که افرادی که حداقل شرایط را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارند از طرف شورای نگهبان صلاحیت آنها مورد تایید قرار می گیرند، برهمین اساس باید صلاحیت‌دار ترین، متدین ترین، انقلابی ترین، شجاع ترین، داناترین، تواناترین، با بصیرت ترین و ولایت مدار ترین اشخاص را انتخاب کرد.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت: باید کسی را انتخاب کرد که برای ریشه کن کردن فقر، فساد و تبعیض عزم جدی داشته باشد و برای اقشار محروم، مستضعف و دلسوز ترین باشد، به فکر دین و دنیای مردم باشد.

,

وی تصریح کرد: مردم باید در انتخابات کسی را انتخاب کنند که برای توسعه، پیشرفت اقتصادی و فرهنگی مردم برنامه داشته باشد و در این برنامه ها اقشار محروم را ببیند. علاقه مند ترین افراد به مصالح جامعه باشد، خود را به طور کامل وقف خدمت به عموم مردم کند نه فقط به فرد یا گروه خاصی خدمت کند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: ممکن است در بین داوطلبان نمایندگان مجلس، کسانی باشند که خدمت هم بکنند اما باید خدمتکار ترین داوطلب را انتخاب کرد، کسی که به فکر تقویت بنیه مالی همه مردم باشد، برای ایجاد اشتغال و مشکلات اساسی مردم بهترین برنامه ها را در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشد.

,

وی اظهار داشت: فرد اصلح کسی است که در زندگی او نه تنها اشرافی‌گری وجود ندارد و اهل تجمل گرایی نیست بلکه با نهادهای اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی مخالف است، کسی است که در گفتار، رفتار، سبک زندگی و اخلاق شبیه ترین افراد به ولی امر مسلمین باشد و به فرامین ایشان به عنوان نائب امام عصر(عج) بنگرد و به آن عمل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه