اخبار داغ

مردم بروجرد آماده حماسه آفرینی/ هر رأی، یک تیر بر قلب دشمن

مردم بروجرد آماده حماسه آفرینی/ هر رأی، یک تیر بر قلب دشمن
فردا با هر رای که در صندوق ریخته می شود، یک تیر در قلب دشمن فرو می رود، آری فردا همه می آیند تا عشق و علاقه خود را به ایران اسلامی، رهبری، شهدا، ولایت نشان دهند و با هر انگشت جوهری خود، پایبندی را به رخ دنیا بکشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، فردا روزی بزرگ و تاریخی برای ملت ایران است، روزی که ملت ایران با حضور خود در صحنه حماسه ای دیگر خلق و ثابت می کنند که سرنوشت کشور برایشان مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

ملت با بصیرت ایران اسلامی به پاسداشت خون شهدا و سردار سلیمانی که جان خود را برای امنیت فدا کردند، فردا می آیند تا با حضور خود خط بطلانی بر همه نقشه های شوم دشمن بکشند و افراد اصلاح را انتخاب کنند تا بتوانند تا خط ولایت و انقلاب گام بردارند.

,

فردا روز مهمی برای تک تک مردم ایران است، همان مردمی که روزی در دوران دفاع مقدس سینه سپر کرده تا دشمن را شکست دهند، در عرصه های سیاسی نیز با حضور خود دشمن را به عقب می رانند و نشان می دهند همچنان در مسیر انقلاب حرکت می کنند.

,

فردا با هر رای که در صندوق ریخته می شود، یک تیر در قلب دشمن فرو می رود، فردا همه می آیند تا عشق و علاقه خود را به ایران اسلامی، رهبری، شهدا، ولایت نشان دهند و با هر انگشت جوهری خود، پایبندی را به رخ دنیا بکشند.

,

در این ساعت باقی مانده تا برگزاری انتخابات، هشتگ ها و کمپین هایی تشکیل شده، از پیرو و جوان گرفته تا رای اولی ها همه خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده کرده اند، می آیند تا با انتخاب درست و اصلح یک مجلس انقلابی تشکیل دهند.

,

 

,

حضور پرشور در انتخابات، هدف اصلی است

, حضور پرشور در انتخابات، هدف اصلی است,

مبینا محمدی رای اولی بروجردی در گفت و گو با سفیر افلاک اظهار داشت: اشتیاق خاصی برای فردا دارم چرا که اولین بار است می خواهم در سرنوشت کشورم سهیم باشم.

,

وی افزود: ما رای اولی‌ها فردا همه در پای صندوق های رای حاضر می‌شویم تا نشان دهیم چقدر کشورمان را دوست داریم و سرنوشت آن برایمان مهم است.

,

این رای اولی بروجردی عنوان کرد: به نظر من فارغ از جریان سیاسی، حضور حداکثری در انتخابات باید در اولویت قرار گیرد و سپس افراد اصلح را انتخاب کنیم.

,

وی گفت: نمایندگانی که فردا با تک تک آرای مردم انتخاب می شوند، وعده های داده شده را فراموش نکنند و برای حل مشکلات خصوصا مشکلات جوانان اقدامات اساسی انجام دهند.

,

 

,

حضور حداکثری، مشتی بر دهان دشمنان

, حضور حداکثری، مشتی بر دهان دشمنان,

علی احمد کاویانی یک شهروند بروجردی با تاکید بر حضور در انتخابات تصریح کرد: به عشق رهبر و سردار سلیمانی در این انتخابات حاضر می شوم و با حضور خودمان مانند برنامه های قبلی، مشت محکمی بر دهان دشمن خصوصا آمریکا می زنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: شهدا بر حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیار زیادی داشتند چرا که انتخابات یکی از ثمرات انقلاب و خون شهداست، فردا همه ما در سر صندوق های رای حاضر می شویم و با آرای خود در سرنوشت کشور مشارکت می کنیم.

,

کاویانی اظهارداشت: در طول این سالها از مشکلات زیادی عبور کرده ایم، مشکلات امروز کشور و مشکلات اقتصادی نمی تواند مانع حضور ملت ایران شود و ملت ایران جدا از همه این مشکلات در انتخابات شرکت می کنند و اجازه نمی دهند که دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخاباتف برنامه ریزی کند.

,

 

,

فردا روز امیدوار کننده دوستان و روز ناامید کردن دشمن است

, فردا روز امیدوار کننده دوستان و روز ناامید کردن دشمن است,

خانم ولیپوری یک شهروند دیگر در این راستا افزود: فردا دشمن با دیدن حضور ملت در صحنه انتخابات ناامید می شود و نشان می دهیم که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون ایستاده ایم و همچنان در همه صحنه ها حضور پرشوری داریم.

,

وی عنوان کرد: فردا ملت ایران آزمون بزرگی دارند، هر چه حضور در انتخابات پرشورتر باشد، ضامن بقای نظام و انقلاب است و با حضور خود دشمن را مایوس می کنیم.

,

این شهروند بروجردی گفت: معیارهای انتخاب اصلح در فرمایشات رهبری بیان شده و همه باید گوش به فرمان رهبری برای انتخابات افراد اصلح این معیارها را مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم علاوه بر حضور پرشور افراد شایسته را انتخاب کنیم.

,

 

,

بروجرد آماده برگزاری انتخابات

, بروجرد آماده برگزاری انتخابات,

حسن بلوریان رئیس ستاد انتخابات بروجرد اظهار داشت: شرایط و برنامه ریزی لازم برای برگزاری انتخابات فراهم شده و فردا صبح رای گیری در ۲۴۳ شعبه آغاز می شود.

,

وی افزود: لیست نهایی نامزدهای انتخاباتی امروز تهیه و در شعب قرار داده می شود و عوامل برگزاری انتخابات، آموزش های لازم را فرا گرفته و انتخابات فردا در بروجرد برای انتخاب دو نماینده از شهرستان برگزار می شود.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد عنوان کرد: ۲۸۴ هزار نفر در بروجرد واجد شرایط رای دادن هستند و افراد باید برای شرکت در انتخابات حتما شناسنامه داشته باشند.

,

وی بیان کرد: امروز و فردا ثبت احوال در دو نوبت خدمات مورد نیاز را برای افراد شرکت کننده در انتخابات ارائه می دهد.

,

بلوریان گفت: شناسنامه افراد شرکت کننده در انتخابات باید حتما عکسدار باشد و افرادی که هنوز اقدامی در این راستا انجام نداده اند ضروری است تا هر چه سریعتر برای عکسدار کردن و دریافت سایر خدمات به ثبت احوال مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه