اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان:

حق مردم تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است

حق مردم تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب است
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان گفت: شرکت در انتخابات حق مردم است و باید از این حقشان برای تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله صمدی امروزدر گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت:  انتخابات به عنوان یک مسئله کلان کشوری محسوب می‌شود که باید همگان برای تعیین سرنوشت خود در آن مشارکت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه به برکت پیروزی انقلاب اسلامی  ملتی که هیچ اختیار سیاسی و اجتماعی نداشت امروز صاحب رای شده است، ادامه داد:  بالندگی امروز کشور همه به برکت حضور آگاهانه در صحنه و تبعیت بصیرانه از مقام معظم رهبری است.

,

این مسئول بیان داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف اجتماعی، سیاسی و شرعی بوده و هر جنبه عقلانیت، معنویت و شعور اجتماعی توجه شود، شرکت در آن ضروری است.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه خون‌های بسیاری برای بالندگی نظام اسلامی ریخته شده است مردم نقشی مهمی در تعیین سرنوشت خود داشته‌اند، ادامه داد: برای تقویت نهادهای قانونی و انتخاب افراد اصلح باید در انتخابات شرکت کنیم.

,

صمدی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات حق مردم است و باید از این حقشان برای تشکیل مجلسی در تراز بیانیه گام دوم  انقلاب استفاده کنند.

,

وی افزود: ضروری است مردم از این سنگر مهم دفاع از نظام اسلامی غفلت نکرده و در این فریضه شرکت کنند تا ضرری به جامعه اسلامی نرسد.

,

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان زنجان برضرورت حضور آگاهانه و بصیر در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد و گفت: مردم می‌توانند با تعیین کاندیدای اصلح در رشد و بالندگی جامعه تاثیرگذار باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه