اخبار داغ

معاون راهداری اداره حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد؛

گردنه‌های استان درگیر بارش برف/ راه‌های شریانی استان باز است

گردنه‌های استان درگیر بارش برف/ راه‌های شریانی استان باز است
حمید پرورشی‌خرم با‌ بیان اینکه هم‌اکنون گردنه‌های استان به شدت درگیر بارش برف شدید است گفت: در حال حاضر همه راه‌های شریانی استان باز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان همدان اظهار کرد: از بامداد امروز خوشبختانه شاهد بارش‌های بسیار خوبی در سطح راه‌های حوزه استحفاظی استان هستیم و از همان ابتدا آمادگی خوبی برای برف‌روبی راه‌ها وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های جنوبی استان امروز بارش‌ها ابتدا به صورت باران شدید بود که سپس به برف تبدیل شد، افزود: ‌هم‌اکنون گردنه‌های استان به شدت درگیر بارش برف شدید است اما کولاکی در گردنه‌ها نداریم.

,

پرورشی‌خرم با اشاره به اینکه به جز راه‌های غیرشریانی که ماشین‌آلات بخصوصی برای برف‌روبی دارد اولویت برای برف‌روبی راه‌های شریانی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه‌های شریانی استان باز و تردد در جریان است.

,

معاون راهداری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان ادامه داد: راه‌های اصلی، فرعی و روستایی مرتب در حال نظارت و بازدید ۳۴ راهدارخانه‌ است.

,

پرورشی‌خرم اضافه کرد: شن‌ریزی و نمک‌پاشی در همه‌راه‌های استان از صبح امروز با ۲۶۸ ماشین بر‌ف‌روبی و ۵۲۱ نیروی انسانی در حال انجام است.

,

وی تصریح کرد: بیشترین‌ گردنه‌های درگیر برف گردنه اسدآباد، همه‌کسی، محدوده راهدارخانه رسول‌آباد به تناوب گردنه‌دولایی، گرین، محور ملایر تا زاغه محدوده گنبد، گردنه آوج و آورزمان است.

,

پرورشی‌خرم با تاکید بر اینکه مردم در زمان تردد در راه‌های استان در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توانند به سامانه ۱۴۱ اطلاع‌رسانی کنند، بیان کرد: با نزدیک شدن به موعد انتخابات کلیه نیروهای راهداری با بازگشایی مرتب راه‌های استان در تلاش هستند که در تردد و أخذ رأی هم‌استانی‌ها وقفه‌ای پیش‌نیاید.

,

از بعدازظهر امروز از شدت بارش‌ها در همدان کاسته می‌شود

, از بعدازظهر امروز از شدت بارش‌ها در همدان کاسته می‌شود, از بعدازظهر امروز از شدت بارش‌ها در همدان کاسته می‌شود,

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان نیز با بیان اینکه بارش شدید برف و باران تا بعدازظهر امروز در همدان وجود دارد، گفت: از بعدازظهر امروز از شدت بارش‌ها کاسته و سامانه بارشی از اواخر امشب از استان خارج می‌شود.

,

محمد حسن باقری شکیب افزود: فردا وضعیت آب و هوایی همدان ابری و مه‌آلود است و تا اواسط هفته آینده بارشی را در استان نخواهیم داشت.

,

وی یادآور شد:  در ۲۴ ساعته گذشته هوای شهرستان‌های ملایر و نهاوند با ۱۴ درجه بالای صفر و همدان با منفی دو درجه گرم‌ترین و سردترین نقاط استان گزارش شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه