اخبار داغ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور خبر داد

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_ تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۶ استان کشور گزارش شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است همچنین محورهای هراز، چالوس و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین-رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آخرین, تردد, گزارش شده, جوی,

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا گرمدره نیمه سنگین است.

, آخرین, سایر, مهرویلا, گرمدره,

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی خاطرنشان کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، زنجان، تهران، البرز، مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، مرکزی و کردستان و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و خوزستان گزارش شده است.

, کنترل, پلیس, آخرین, باران, گزارش شده,

سرهنگ رحمانی یادآور شد: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

, تردد, برفگیر, داشتن, تجهیزات,

 انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه