اخبار داغ

کارشناس فرهنگی و مذهبی:

شرکت در انتخابات بهترین راه مطالبه‌گری است

شرکت در انتخابات بهترین راه مطالبه‌گری است
کارشناس فرهنگی و مذهبی گفت: بهترین راه اعتراض، بیان گلایه و مطالبه‌گری، فرستادن نماینده‌ای از جنس خود مردم به مجلس است تا مطالبه‌گر بوده و از حقوق مردم دفاع کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام خضری در گفت‌وگو با صبح قزوین؛ درباره ضرورت حضور در انتخابات مجلس اظهار کرد: حضور و نقش مردم در انتخابات به سوزن‌بان قطاری قابل تشبیه است که که خطای او در تغییر جهت ریل‌ها قطار را از مسیر اصلی دور می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی ادامه داد: لازم است مردم حضور حداکثری داشته و آگاهانه مسیر درست را انتخاب کنند و در این راستا باید توجه داشت که نتیجه کوتاهی در حضور و نوع انتخاب صرفا متوجه خود فرد نشده و همه مردم و حتی آیندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

,

این کارشناس فرهنگی و مذهبی ابراز کرد: اقتصاد که اکنون دغدغه اصلی مردم است، فرهنگ، مسائل مختلف و آسیب‌های اجتماعی همگی سوار بر قطاری هستند که ما باید برای آن تعیین مسیر کنیم و نوع تعیین نه تنها در چهار سال دوره نمایندگی بلکه بر 10 یا 20 سال آینده نیز تاثیرگذار خواهد بود.

,

وی افزود: ما باید هزینه‌های زیادی را برای بازگشت از مسیر اشتباهی که برآمده از عدم حضور و کوتاهی در انتخاب است، پرداخت کنیم، بنابراین هر فردی که ایران را دوست داشته و دارای عرق ملی است در انتخابات شرکت می‌کند.

,

خضری حضور در انتخابات را بهترین راه بیان اعتراضات دانست و گفت: بهترین راه اعتراض، بیان گلایه و مطالبه گری، فرستادن نماینده‌ای از جنس خود مردم به مجلس است تا مطالبه‌گر بوده و از حقوق مردم دفاع کند، درواقع با قهر کردن میدان را به افرادی واگذار می‌کنیم که سعی دارند با تبلیغات و مسیر غیرقانونی به مرکز مهم تصمیم‌گیری کشور راه پیدا کنند.

,

وی تاکید کرد: اگر نگران آینده فرزندانمان هستیم باید در صحنه انتخابات حضور فعال و آگاهانه داشته باشیم؛ زیرا این نمایندگان هستند که در مجلس، برای آینده ما و فرزندانمان تصمیم می‌گیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه