اخبار داغ

پایان وقت قانونی تبلیغات انتخابات یازدهم بهارستان/شگردهای دقیقه نودی برای تخریب نیروهای جبهه انقلاب آغاز شد

پایان وقت قانونی تبلیغات انتخابات یازدهم بهارستان/شگردهای دقیقه نودی برای تخریب نیروهای جبهه انقلاب آغاز شد
همزمان با پایان وقت قانونی تبلیغات انتخابات بهارستان یازدهم، شگرد های دقیقه نودی برای تخریب نیروهای جبهه انقلاب آغاز گردیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه اول اسفند ۹۸، سوت پایان تبلیغات انتخابت یازدهم مجلس شورای اسلامی زده شد. بر اساس قانون، ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری همه تبلیغات ها در فضای واقعی و مجازی به پایان خواهد رسید و هیچ کس مجاز به انجام هیچ نوع تبلیغاتی نخواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

یک هفته پر تنش و چالش در حوزه تبلیغات را شاهد بودیم. اخبار رسیده از شهرستانها حاکی از داغ بودن فضاهای تبلیغات بوده است و این هیجان تا به آنجا بوده که بعضاً درگیریهای جزئی نیز به وقوع پیوسته است. برآوردها از مشارکت خوب در استان حکایت دارد و به لطف خدا دوم اسفندماه ۹۸ نیز یکی از ایام الله قرار خواهد گرفت و همه با هم جشن پیروزی انقلاب را تکرار خواهیم کرد .

,

بر اساس تجربه در انتخابات های گذشته، آنچه که در این ساعت های ممنوعیت تبلیغات اتفاق خواهد افتاد، ایجاد فضای تخریب های دقیقه نودی نیروهای انقلابی با استفاده از شگردهای عملیات روانی است. از جمله این تاکتیک ها ایجاد شبهه در سوابق ، تحریف و تقطیع جملات گفته شده ، انتساب جملات کذب ، اعلام انصراف و ائتلاف و… در بستر فضای مجازی است. این فرآیند ها ممکن است در شبکه های اجتماعی و پیام رسانها و یا حتی پیامک شکل بگیرد.

,

بر اساس اطلاعات دریافتی از همان لحظات اول تبلیغات انتخاباتی، فرآیند تخریب وسیع کاندیداهای انقلابی شکل گرفته است و در این ساعات به اوج خود خواهد رسید. کاندیداهای انقلابی بر اساس تکلیف در این میدان حضور پیدا کردند و طبیعیتاً با پایبندی به اخلاق انتخاباتی، مظلومانه حجم بسیار وسیعی از تخریبها را تحمل کردند. عملیات های ناجوانمردانه ای که بیشتر با هدف و موضوع تخریب چهره های انقلابی و رویش ها و جوانان حاضر در این میدان شکل گرفته است.

,

و اما چه باید کرد ؟

, و اما چه باید کرد ؟, و اما چه باید کرد ؟,

در این مواقع وظیفه دستگاههای نظارتی روشن است. نیروهای انتظامی و امنیتی در تعامل با دستگاههای قضایی و نظارتی وظیفه رصد و برخورد با این اقدامات خلاف قانون ، شرع و عرف را برعهده دارند و برای این امر آمادگی کامل در استان همدان وجود دارد. اما طبیعتاً با توجه به گستردگی فضای مجازی، ممکن است برخی از تخریب ها از نگاه متولیان امر ، پنهان بماند که می توان از ظرفیت سامانه های نظارتی دادگستری و شورای نگهبان برای این موضوع در کنار شماره تلفن های ۱۱۰ پلیس ، ۱۱۴ و ۱۱۳ دستگاههای امنیتی استفاده نمود.

,

مهمتر از این فرآیندهای قانونی، فر هنگ سازی برای عدم توجه به این قبیل شایعات می باشد. به طور قطع عدم اعتنای عمومی به این حاشیه سازی ها زمینه شکل گیری مطالبات واقعی مردم و انقلاب را ایجاد خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه