اخبار داغ

مجری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی:

نماینده انقلابی شبانه روز برای توسعه حوزه انتخابیه خود تلاش می‌کند

نماینده انقلابی شبانه روز برای توسعه حوزه انتخابیه خود تلاش می‌کند
خوشحال گفت: نماینده واقعا انقلابی باشد از هیچ چیز ترس ندارد و هیچ وقت به خاطر مملکتش کوتاه نمی‌آید و از هیچ چیز و هیچ کس نمی‌ترسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان خوشحال مجری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: تمام ضربه‌هایی که از اول انقلاب تا کنون دیده‌ام به دلیل انقلابی نبودن بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی افزود: نماینده واقعا انقلابی باشد از هیچ چیز ترس ندارد و هیچ وقت به خاطر مملکتش کوتاه نمی‌آید و از هیچ  چیز و هیچ کس نمی‌ترسد. 
,
 
,
مجری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی کسی که ساعت کاری و پول برایش معنی نمی‌دهد و فقط مملکتش برایش مهم است.  
,
 
,
خوشحال عنوان کرد: همه ما از بسیاری مسائل گلایه‌مند هستیم اما فرصت انتخاب را از دست نمی‌دهیم؛ از طرفی اطاعت از امر ولی نیز واجب است در نتیجه باید در انتخابات شرکت کنیم و این را بدانیم در اطاعت از امر ولی همیشه برکت وجود دارد.
,
 
,
وی بیان کرد: یک تیم فوتبال با تغییر مربی خیلی اوضاعش تغییر می‌کند در حالی که بازیکنان همان بازیکنان هستند اما مربی که عوض شد تیم نیز اوضاعش تغییر می‌کند این یعنی انتخاب درست پس اگر ما درست انتخاب کنیم ثمره آن را خواهیم دید.  
,
 
,
مجری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی گفت: اگر کسی را انتخاب کردیم که حاضر بود مملکت دچار مشکل شود اما کار منطقه خودش راه بیفتد اینگونه آدمی خیانت می‌کند و اگر انتخاب شود یعنی ما نیز در خیانت او شریک هستیم.
,
 
,
خوشحال متذکر شد: مملکت مکلف برگزاری انتخابات و معرفی کاندیدا است اما انتخاب به دست مردم است نه مملکت.
,
 
,
وی با بیان این‌که مهمترین عنصر برای یک نماینده شجاعت است، تأکید کرد: نماینده شجاع اگر مشکلی در منطقه اش در مجلس وجود داشت بدون ترس مشکلات را بیان می‌کند.
,
 
,
مجری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی به سخنی از امام علی (ع) مبنی بر این‌که از هر کاری که می‌ترسید خود را در ان بی‌افکنید چرا که خیر شما در آن است اشاره کرد و خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله نماینده‌ای شجاع وارد مجلس شود که دست و دلش با اندک تهدیدی نلرزد و با شجاعت پای مملکت و پای خراسان‌جنوبی همیشه مقتدر بایستاد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه