اخبار داغ

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع)؛

رأی ما پشتوانه ای قوی برای خدمت گزاری مسئولان است

رأی ما پشتوانه ای قوی برای خدمت گزاری مسئولان است
پیروی منش گفت: رأی ما می تواند خط بطلانی بر برنامه های شوم دشمن و پشتوانه ای قوی برای خدمت گزاری مطلوب تر مسئولان در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن پیروی منش، معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: یکی از بارزترین ویژگی دولت و حکومت های موفق، خصوصا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردمی بودن آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

وی افزود: حضور همه جانبه مردم در تمامی مراسمات ملی و به خصوص پای صندوق های رأی گواهی بر مردمی بودن کشور و اتکای نظام به رأی و خواسته مردم است.

,

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد (ع) با تأکید بر غافل نماندن از حضور در انتخابات، یاد آور شد: دشمنان در جهت عدم حضور ملت در انتخابات و بی توجهی مردم به دستاورد های انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری داشته اند که رأی ما می تواند خط بطلانی بر این برنامه ها و پشتوانه قوی برای خدمت گزاری مطلوب تر مسئولان در اداره کشور باشد.

,

پیروی منش با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در انتخابات، گفت: بی شک فضای مجازی که امروزه به صورت آسان در اختیار مردم است می تواند ابزار مفیدی برای رساندن مفاهیم و رسیدن به یک فهم مشترک در جامعه شود.

,

وی ادامه داد: فضای مجازی به دلیل جذابیت خاص و در دسترس بودن بدون محدودیت زمانی و مکانی، فرصتی برابر برای تمام کاندید ها بود که به نشر برنامه ها و مفاهیم صحیح و مناسب بپردازند.

,

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد (ع) با توصیه به کاربران شبکه های اجتماعی جهت فراگیری سواد فضای مجازی، اظهار کرد: کاندید هایی که در سطح شبکه های اجتماعی در حال انجام تبلیغات هستند هم باید به تخلفات در این زمینه آشنایی لازم را داشته باشند و از هرگونه ادعای خلاف واقع که موجب به اخلال در امر انتخاباب خواهد شد پرهیز کنند.

,

پیروی منش گفت: مردم هم باید هوشیار باشند و افراد صادق، انقلابی، اخلاق مدار و کار بلد را انتخاب کنند تا به واسطه آن مجلسی قوی تر از همیشه را شاهد باشیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری درخصوص جوانان سنگر بانی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان در فضای مجازی است که به پشتوانه آن ها می توان ضربه مهلکی را به استکبار جهانی وارد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه