اخبار داغ

با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی

استقرار صندوق‌های رای در فرودگاه‌های مهرآباد و امام

استقرار صندوق‌های رای در فرودگاه‌های مهرآباد و امام
صندوق‌های اخذ رای در فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی برای شرکت مسافران در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فرودگاه مهرآباد اعلام کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، فردا در همه ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد صندوق اخذ رای انتخابات مجلس یازدهم و میان دوره خبرگان رهبری مستقر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این اعلام، فردا در ترمینال‌های ۱، ۲، ۴ و ۶ و همچنین یک صندوق سیار در سطح فرودگاه مهرآباد برای اخذ رای مسافران و مراجعان و کارکنان فرودگاه مستقر است.

,

همچنین مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: با هماهنگی به عمل آمده با ستاد انتخابات کشور، صندوق‌های رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فرودگاه امام (ره) مستقر می‌شوند.

,

آقای علی کاشانی حیدری افزود: باتوجه به اینکه جمع کثیری از کارکنان بخش‌های مختلف شهر فرودگاهی در این روز در شیفت‌های کاری حضور دارند هماهنگی برای استقرار دو صندوق رای در فرودگاه امام با ستاد انتخابات کشور انجام شده است و این دو صندوق رای در سالن ورودی و خروجی ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی مستقر خواهند شد تا امکان شرکت در انتخابات برای کارکنان شهر فرودگاهی و مسافران فراهم باشد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه