اخبار داغ

در آستانه انتخابات انجام شد؛

سوء استفاده رئیس اسبق بانک مرکزی از تصاویر فرماندهان ارشد/محمود بهمنی برای کسب رای دست به دامن تصاویر آرشیوی شد + تصاویر

سوء استفاده رئیس اسبق بانک مرکزی از تصاویر فرماندهان ارشد/محمود بهمنی برای کسب رای دست به دامن تصاویر آرشیوی شد + تصاویر
بیانیه سپاه طالقان علیه محمود بهمنی که طی روزهای اخیر مدعی حمایت سپاه پاسداران از خود شد، رشته های این نامزد انتخاباتی را پنبه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، اینجا البرز است، ساعت به وقت ایام انتخابات، کمتر از 24 ساعت مانده به رقابت کاندیداها برای تصاحب 3 کرسی مجلس مانده است اما همچنان تخلف ها و بداخلاقی نامزدها بازار 2 اسفند را داغ تر کرده است، به گونه ای که این رفتارهای زننده حتی صدای سپاه استان البرز را نیز درآورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
, ,
 
,
ماجرا از این قرار است محمود بهمنی نماینده کنونی ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان که در حال حاضر نیز در انتخابات مجلس یازدهم حضور دارد طی روزهای اخیر این نامزد اقدام به انتشار تصاویر خود با سردار سلامی رئیس کنونی سازمان بسیج مستضعفین و مسئولین سپاه طالقان در کانال حامیان محمود بهمنی کرده است تا به نوعی وانمود کند سپاه این شهرستان حامی وی است.
,
 
,
, ,
 
,
به دنبال اقدامات نمایشی بهمنی، روابط عمومی سپاه طالقان در بیانیه ای اعلام کرد،؛ "بدین وسیله به استحضار مردم شریف حوزه های انتخابی ساوجبلاغ - نظرآباد - طالقان میرساند با عنایت با صراحت و تاکید مقررات منع نیرو های مسلح از هرگونه مداخله در حمایت و جانب داری از جناح ها و نامزدهای شرکت کننده در امر مهم انتخابات، در پی انتشار تصاویری  از مسئولین عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر مراسمات فرهنگی و مذهبی در کنار یکی از نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توضیح این نکته لازم است که تصاویر ذکر شده مربوط به مراسم افتتاح پروژه های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران در تاریخ04/10/1395 و در شهرستان طالقان بوده است.
,
 
,
, ,
 
,
نامزد مذکور فقط به عنوان مهمان در آن جمع حضور داشته اند و انتشار چنین تصاویری به هیچ عنوان موید جانب داری هیچ شخص و نهاد مقدسی چون سپاه از نامزدی نیست. لذا این مطلب صرفا جهت روشنگری از ابهام به وجود آمده و جلو گیری از هرگونه بهره برداری غیر متعارف منتشر می گردد".
,
 
,
پس از انتشار بیانیه روابط عمومی سپاه طالقان، این نماینده مجلس تصاویر مرتبط با فرماندهان ارشد سپاه، سازندگی و مسئولین سپاه استانی را از کانال خود حذف کرد، جالب تر آنکه محمود بهمنی که این روزها در روستاها و مناطق مختلف حضور پیدا می کند روز سه شنبه هفته جاری (29 اسفند)  در مناظره انتخاباتی که با علی حدادی نامزد انتخاباتی شورای ائتلاف انقلاب البرز داشت شرکت نکرد و سوال های مردم را بی پاسخ گذاشت.  
 
بخشی از انتقادات مردم از ناکارآمدی 4 ساله محمود بهمنی را در ادامه بخوانید؛
,
,
,
 
, ,
گزارش "تیتر1" از یک مناظره انتخاباتی؛
,
 
, ,

علی حدادی آمد، رئیس سابق بانک مرکزی نیامد!/انتقاد مردم به محمود بهمنی؛از انتصاب ژن برتر به عنوان شهردار تا حمایت از تعاونی های بی ریشه در البرز

, علی حدادی آمد، رئیس سابق بانک مرکزی نیامد!/انتقاد مردم به محمود بهمنی؛از انتصاب ژن برتر به عنوان شهردار تا حمایت از تعاونی های بی ریشه در البرز , علی حدادی آمد، رئیس سابق بانک مرکزی نیامد!/انتقاد مردم به محمود بهمنی؛از انتصاب ژن برتر به عنوان شهردار تا حمایت از تعاونی های بی ریشه در البرز ,

 
,
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه