اخبار داغ

مردم شهرستان گنبد:

با آمدن پای صندوق های رای، خاری در چشم دشمن می شویم/ وجود اقوام مختلف باعث شور انتخاباتی شده است

با آمدن پای صندوق های رای، خاری در چشم دشمن می شویم/ وجود اقوام مختلف باعث شور انتخاباتی شده است
شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان گنبدکاووس همچون دیگر شهرهای مختلف کشور وجود دارد.وجود کاندیداها از اقوام مختلف این شور و نشاط را در شهرستان مضاعف کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، برخلاف آنچه دشمنان گمانه زنی کرده و می کنند حضور جوانان و اقشار مختلف مردم در ستادهای انتخاباتی و تحقیق و بررسی از کاندیداها نشان دهنده برگزاری انتخابات پرشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,
 
,
با پایان یافتن زمان تبلیغات، مردم به مرحله تصمیم گیری رسیده اند و باید برای انتخاب نماینده ای که قرار است سرنوشت شهرتان را در 4 سال آینده به او بسپارند پای صندوق رای بیایند. در ادامه به بخشی از نظرات مردم اشاره می شود.
,
 
,
زهرا طوسی دانشجوی رشته حقوق در گفت و گو با خبرنگار ما در گنبدکاووس اظهار کرد: حضور در انتخابات دوم اسفندماه و انتخاب اصلح برای کرسی مجلس شورای اسلامی پیروی از اصل ولایت فقیه است.
,
 
,
وی افزود: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پای آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایستادند و ولایت فقیه خود را تنها نمی گذارند و فردا نیز با حضور پای صندوق رای و انتخاب اصلح بر استمرار انقلاب اسلامی مهر تایید خواهند زد.
,
 
,
حسین کوهی فرد میانسال گنبدی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها حضور داشتم و تا زنده هستم با حضور خود خار چشم دشمنان خواهم بود.
,
 
,
وی با اشاره به تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تبلیغات شفاف و صحیح سبب افزایش بینش و اندیشه مردم نسبت به کاندیداها می شود ولی متاسفانه بیشتر کاندیداها در زمان تبلیغات با گذاشتن سرودها آنهم با صدای بلند در کوی و برزن و یا رژه خودروهای همزمان خود به صورت دسته جمعی سبب آزار و اذیت و بستن خیابان ها می شوند امید داریم قانونی در این مورد برای کاهش اذیت مردم در زمان تبلیغات اعلام شود.
,
 
,
کوهی گفت: مردم امروزی ما بسیار هوشیار هستند و همه رفتارها و اخلاق کاندیداها و تبلیغات آنها را رصد می کنند که این رصد در رای آنها بسیار تاثیرگذار است.
,
 
,
سمرا آق آتابای در این گفت و گو اظهار کرد: شرکت و حضور کاندیداها از اقوام و گروهای مختلف شور و نشاط زیادی را در شهر ایجاد کرده اما امید داریم در زمان رای دادن مردم گنبدکاووس فارغ از نگاه قومیتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به فرد اصلح رای دهند.
,
 
,
وی گفت: فرد کارآمد و دلسوز و انقلابی می تواند از هر قوم و نژادی باشد و به مجلس شورای اسلامی راه یابد اما مردم باید نگاه و فکر خود را از قومیتی بودن به کارآمد و انقلابی بودن تغییر دهند.
,
 
,
علی رئوفی جوان 30 ساله گنبدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: شاید ما جوانان در زمان انقلاب نبوده و آن را درک نکرده باشیم ولی افرادی مانند شهید حججی از دل همین جوانان رشد کرده و جان خود را فدای اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی کردند بنابراین ما هم در کنار بزرگان و افرادی که برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردند می ایستیم و خط قرمز ما نیز عدول افراد و مسئولان از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: به پیروی از رهبر معظم انقلاب فردا پای صندوق رای حاضر شده و با انتخاب اصلح خود تلاش می کنم ادامه دهنده راه شهدا همچون شهید حججی و سردار سلیمانی باشم.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه