اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم برای پیشگری از کرونا را دارد/به شایعات توجهی نکنید

چهارمحال و بختیاری آمادگی لازم برای پیشگری از کرونا را دارد/به شایعات توجهی نکنید
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری از زمان انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا در کشور چین و سایر کشورهای جهان آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری داشته است و در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی از این بابت در استان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا در رسانه‌ها تنها از طریق دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد انجام شود، این مسئله از بروز شایعات در فضای مجازی جلوگیری می‌کند.
 
عباسی  با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های اجرایی باید امکانات و تجهیزات خود را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کنند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی پیش‌بینی لازم را برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای درمان و مقابله با این بیماری انجام دهد.
 
وی تأکید کرد: خوشبختانه چهارمحال و بختیاری از زمان انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا در کشور چین و سایر کشورهای جهان آمادگی لازم را برای پیشگیری و مقابله با این بیماری داشته است و در حال حاضر هیچ‌گونه نگرانی از این بابت در استان وجود ندارد.
 
عباسی با اشاره به اهمیت آموزش و اطلاع‌رسانی در خصوص بیماری کرونا، عنوان کرد: می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها برای آگاه‌سازی مردم و پیشگیری از بیماری استفاده کرد، نیروهای امدادی، انتظامی و نظامی نیز امادگی لازم برای مواقع موردنیاز را داشته باشند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سکوت خبری موجب ایجاد نگرانی در مردم می‌شود، بنابراین دانشگاه علوم پزشکی اهتمام ویژه‌ای نسبت به انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا را از طریق رسانه‌های جمعی داشته باشد و به شایعات مطرح شده در فضای مجازی با شفافیت پاسخ دهد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه