اخبار داغ

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

موردی از کرونا تاکنون در هرمزگان گزارش نشده است

موردی از کرونا تاکنون در هرمزگان گزارش نشده است
نوروزیان گفت: تا صبح امروز پنج‌شنبه یکم اسفند هیچ مورد مشکوک از ابتلا به کرونا ویروس در هیچ یک از نقاط استان هرمزگان گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هرمز  اظهار کرد: با توجه به اثبات دو مورد فوتی ناشی ابتلا به کرونا در استان قم، سیستم درمانی در استان هرمزگان به حالت آماده باش کامل درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: مردم به خصوص افرادی که سنشان بالا است و یا بیماری زمینه خاص مثل بیماری‌های قلبی و عروقی و نارسانی کلیه و از این قبیل دارند با بروز علائمی همچون تب، سرفه و تنگی نفس حتما به پزشک مراجعه کنند.

,

نوروزیان عنوان کرد: خودمراقبی مردم مسئله مهمی است اگر با علائمی همچون تب شدید، سرفه و آبریزش بینی مواجه شدند در منزل استراحت کنند و با سایر افراد تا حد امکان تماس نداشته باشند و مرتب دست‌های خود را بشویند و جلوی دهان و بینی خود را هنگام عطسه و سرفه بپوشانند و در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنند.

,

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: از مردم تقاضا داریم که موارد ذکر شده را رعایت کنند و خود مراقبتی را رواج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه