اخبار داغ

سردار حاجی‌زاده:

همگی فردا در انتخابات شرکت کنند/هر رأی یک موشک به قلب دشمن است

همگی فردا در انتخابات شرکت کنند/هر رأی یک موشک به قلب دشمن است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم یادواره شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران و شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: اگر مردم ایران می‌خواهند انتقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را از دشمن بگیرند، همگی فردا در انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: آمریکا و دشمنان ایران برنامه‌ای را که برای سوریه و یمن پیاده کردند، به شیوه‌ای گسترده‌تر برای ایران اسلامی در نظر داشتند و اگر نبودند شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد امنیت در کشور نبودیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید با تمام قوا این امنیت حاصل شده از خون شهدا را حفظ کنیم.

سردار حاجی زاده در پاسخ به این سوال که فردا انتخابات مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، افزود: پس از شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همه مردم ایران خواستار انتقام سخت از دشمن شدند حال امروز وقت آن رسیده است تا همه مردم از هر جناح و مذهبی و با هر دیدگاهی در این انتخابات شرکت کنند، زیرا هر رای آن‌ها موشکی به قلب دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه