اخبار داغ

در پیامی؛

نماینده ولی فقیه در لرستان مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت کرد
نماینده ولی فقیه در لرستان در بیانیه ای مردم را برای حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی نماینده فقیه استان لرستان و امام جمعه خرم آباد از مردم شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان  برای ‌حضور ‌در جهاد سیاسی انتخابات دعوت کرد در متن این پیام آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

بسم الله الرحمن الرحیم 

,

سپاس و ستایش به درگاه الهی که با برپایی نظام جمهوری اسلامی  ملت ما را از نعمت انتخاب و انتخابات بر خوردار نمود.

,

انتخابات در سراسر کشور یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در کشور ما با سلامت و همراه با رقابت برگزار می‌شود.

,

از آنجا که مجلس شورای اسلامی  یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و نقش مهمی در قانون گذاری، نظارت و تصمیم سازی‌های مهم دارد و در صورت برخورداری از ترکیبی متدین، انقلابی، شجاع، حامی محرومین، به دور از اشرافیگری و دنیا طلبی همراه با تدبیر و برنامه، دانایی و توانایی، می‌تواند زمینه‌ساز حل مشکلات مردم و جامعه باشد.

,

اینجانب از آحاد مردم متدین، بصیر، دشمن شناس وانقلابی استان لرستان دعوت می‌نمایم که در انتخابات مهم و سرنوشت ساز دوم اسفند حضور پر از شور و شعور خویش را به نمایش بگذارند و در سرنوشت خویش، جامعه و میهن اسلامی مشارکت همه جانبه نمایند.

,

بدیهی است چنین مشارکتی با قصد قربت، موجب رضایت حضرت ولی عصر (عج) خشنودی روح مطهر امام راحل و شهیدان سرافراز و بیعت مجدد با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای -مدظله العالی- خواهد بود.

,

نتیجه انتخابات هر چه باشد و موفقیت و سرافرازی ملت ایران و برگ زرین دیگری به کارنامه پرافتخار و درخشان استان ولایتمدار و انقلابی لرستان رقم خواهد خورد.

,

سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه