اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد:

گزارشی از ابتلا به کرونا در یزد دریافت نشده است‌

گزارشی از ابتلا به کرونا در یزد دریافت نشده است‌
محمد رضا میرجلیلی گفت: هیچ مورد مشکوک به کرونا در یزد مشاهده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا میرجلیلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه موردی از کرونا تاکنون در یزد گزارش نشده است، گفت: هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان یزد مشاهده و تایید نشده است و مردم صرفا اطلاعات و اخبار مربوط به ویروس کرونا را از رسانه‌های رسمی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و وزارت بهداشت و درمان پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: رسانه ها از گمانه زنی ها و درج اخبار از منابع نامشخص در خصوص کروناویروس بپرهیزند تا مانع شایعات در جامعه شوند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن تاکید بر حفظ آرامش مردم استان ابراز داشت: مردم به خصوص افرادی که سنشان بالا است و یا بیماری زمینه خاص مثل بیماری‌های قلبی و عروقی و نارسانی کلیه و از این قبیل دارند با بروز علائمی همچون تب، سرفه و تنگی نفس حتما به پزشک مراجعه کنند.

,

میرجلیلیعنوان کرد: خودمراقبی مردم مسئله مهمی است اگر با علائمی همچون تب شدید، سرفه و آبریزش بینی مواجه شدند در منزل استراحت کنند و با سایر افراد تا حد امکان تماس نداشته باشند و مرتب دست‌های خود را بشویند و جلوی دهان و بینی خود را هنگام عطسه و سرفه بپوشانند و در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنند.

,

وی در پایان اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم که موارد ذکر شده را رعایت کنند و خود مراقبتی را رواج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه