اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چگنی:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند
فرمانده سپاه ناحیه چگنی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می‌کند گفت: ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان نشان می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پاسدار محمد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: ملت با حضور در انتخابات عظمت نظام اسلامی را به رخ دشمنان می کشانند و برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم حضوری باشکوه در پای صندوقهای رای داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: دشمنان نظام همه تلاش خود را به کار می گیرند که انتخابات باشکوه برگزار نشود و مطابق میل آنها شرایط رقم بخورد و در این راستا باید به میدان آمده تا انتخابات با شکوهی برگزار شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را عامل خنثی کننده توطئه های دشمنان انقلاب بر شمرد و عنوان کرد:سیاه نمایی و برجسته سازی نقاط ضعف و نا امید سازی مردم از توطئه های دشمنان انقلاب است .

,

وی بر بر روشنگری پیرامون حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: انتخابات یکی از نمادهای حاکمیت مردم در یک نظام سیاسی است و حضور پر شور مردم در پای صندوق رای نشان از ولایت مداری انقلاب است و بدون تردید انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های تجلی و ظهور مردم سالاری دینی و اسلامی است.

,

علیزاده با اشاره به سیره زندگی و مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: سیدالشهدای جبهه مقاومت همواره حدود الهی و احتیاطات شرعی را رعایت می کرد و این شهید بود که مکتب سلیمانی را پدید آورد.

,

وی با تاکید بر اینکه ملت با حضور در انتخابات عظمت اسلامی را به رخ دشمنان می کشانند اظهارداشت:  برای اینکه بیداری و هوشیاری خود را نشان دهیم باید حضوری با شکوه در پای صندوق های رای داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه