اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم همان ابتدای صبح با آرامش و عقلانیت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند

مردم همان ابتدای صبح با آرامش و عقلانیت در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم همان اول صبح با امنیت، آرامش و عقلانیت در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و رای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی صبح امروز در حاشیه انجام رای در یکی از شعبات حوزه انتخابیه شهر خرم آباد ضمن قدردانی از برگزار کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی، هیئت اجرایی و ناظران اظهارداشت: از مردم متدین و انقلابی شهر خرم آباد که ازهمان ساعت هشت صبح و قبل از آن در شعبه اخذ رای حضور پیدا کردند تا تجلی  شعور و عقلانیت خود را به نمایش بگذارند نیز تشکر و قدردانی  می‌کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: طبیعتا در همه شهرهای استان اکنون حضور در شعبه های اخذ رای به همین جمعیت انبوه و متراکم  است.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مجلس شورای  اسلامی یک ضلع اداره کشور است که وظیفه قانون گذاری و نظارت را دارد و به گونه ای عملکرد دو قوای دیگر نیز وابسته به مجلس شورای اسلامی است.

,

وی بیان کرد: امروز در حقیقت همان تکمیل راهپیمایی است که  مردم  در ۲۲ بهمن به عمل آوردند و امروز نیز تکمیل آن روز است و شنبه نیز صرف نظر از نتیجه انتخابات، روز جشن ملی  و جشن موفقیت ملت ایران است.

,

حجت الاسلام شاهرخی گفت:حضور در این انتخابات همان ادامه راه امام (ره)، شهیدان بزرگوار تبعیت از مقام  معظم رهبری است بنابراین روز شنبه صرف نظر از نتیجه انتخابات روز جشن ملی و روز موفقیت ملت ایران است.

,

وی تصریح کرد: استان لرستان  که مرکز تدین و انقلابی گری است همیشه در مقاطع حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است و از همه هم استانهانی های عزیز تقاضا می‌کنیم که از همان اول صبح با امنیت، آرامش و عقلانیت در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند  و رای خود را به صندوق های اخذ رای بیندازند.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: بدیهی است که انتخابات همان طور که از اسمش پیداست گزینش است و هر کسی برای انتخاب آزاد است ولی ما در این مملکت استقلال و آزادی را بهای سنیگنی به دست آورده ایم و مجلس شورای اسلامی نیز عصاره فضائل ملت است.

,

وی تصریح کرد: خوبان، نیکان و بهترین ها باید حضور پیدا کنند بنابراین مردم در رای دادن حتما دقت نظر به عمل آورند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه