اخبار داغ

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مردم با حفظ وحدت دشمنان را ناامید کنند/ ضرورت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی

مردم با حفظ وحدت دشمنان را ناامید کنند/ ضرورت حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی
نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: مردم با حفظ وحدت دشمنان را ناامید کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان که در دقایق نخست آغاز رأی‌گیری در شعبه اخذ رأی مسجد عابدینیه سمنان حاضر شده بود در گفتگو با خبرنگار مرآت ضمن مبارک خواندن روز انتخابات اظهار داشت: اگر امروز را یوم‌الله بنامیم درست گفته‌ایم؛ امروز روزی است که همه باید در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و ما امیدواریم که مردم پرشورتر از سال‌های گذشته با حضور حداکثری و با اخلاص و برای خدا، پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به هرکس او را اصلح می‌دانند رأی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی با بیان این که امیدواریم امروز ملت، رهبر و امام زمان(عج) را خوشحال کنند گفت: ملت با کارخداپسندانه رأی دادن، خداوند را نیز خوشحال می‌کنند؛ استان سمنان از جهات مختلفی استانی ممتاز است و امروز هم امیدواریم که این امتیاز را حفظ کنند.

,

وی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت گفت:مردم باید با حفظ وحدت دشمنان را ناامید کنند؛ دشمنان باید تبلیغاتی که کرده‌اند طمع کرده‌اند که حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ‌تر باشد اما به عکس، حضور مردم بیش‌تر خواهد شد.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان با قدردانی از همه کسانی که در انتخابات حضور پیدا می‌کنند گفت: امیدواریم که امسال جمعیت بیش‌تری از مردم استان سمنان نسبت به سال‌های گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

,

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه با بیان این که شورای نگهبان صالح بودن همه کاندیداهای موجود را تأیید کرده است گفت: با این وجود مقام معظم رهبری فرموده‌اند نامزدها درجاتی دارند و مردم باید در انتخاب میان صالح و اصلح دقت کنند؛ مردم باید در انتخابات به سراغ اصلح بروند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه