اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

امروز حضور حداکثری ملت ایران سیلی بر دشمنان نظام است

امروز حضور حداکثری ملت ایران سیلی بر دشمنان نظام است
عبادی زاده گفت: امروز دشمن در مقابله با ما فشار حداکثری را در دستور کار قرار داده و مردم هم با یک حضور حداکثری این کار دشمن را تلافی و سیلی دوباره ای به او خواهند زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت السلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ساعات اولیه رأی گیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات فریضه الهی است و همانند نماز اگر در اول وقت باشد برکات و ثمرات بیشماری دارد؛ مردم هم باید انتخابات را یک فریضه الهی دانسته و در ساعات اولیه برای انجام این تکلیف در پای صندوق های رای حضور یابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: امروز دشمن در مقابله با ما فشار حداکثری را در دستور کار قرار داده و مردم هم با یک حضور حداکثری این کار دشمن را تلافی و سیلی دوباره ای به او خواهند زد.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: انتخابات امروز یکی از گزینه های روی میز مردم بعد از سیلی محکم موشکی و راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه است؛ این در حالی است که دشمن به دنبال کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات است.

,

عبادی زاده گفت: ملت ما فهیم‌تر و هوشیار تر از همیشه است و می تواند شرایط زمان را تشخیص دهد و امروز دوست و‌دشمن ما این حماسه بزرگ را همچون برگ زرینی در کارنامه نظام ثبت خواهند کرد.

,

وی اظهار کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند نمایندگان باید صلابت و شجاعت مدرس گونه داشته باشند و بتوانند به عنوان نماینده انقلابی در گام دوم بتوانند موانع اشتغال را از سر راه مردم‌کنار بزنند.

,

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: مردم انتظار دارند وعده های کاندید ها روی کاغذ نماند و همانگونه که رهبری انتظار دارد با تمام وجود تلاش کنند، مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند و مجلس جدید مجلسی مکتبی انقلابی و‌مومن باشد.

,

عبادی زاده خاطر نشان کرد: ملت ما یک پیام مهمی ابلاغ می کند گه در آغاز ۴۱ سالگی انقلاب آرمان های خود را به پیش خواهند برد و هیچ گاه خسته نمی شوند و این پیام‌مخابره خواهد شد که امروز ملت ایران محکم تر از سال ۵۷ است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه