اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

نمایندگان برای تحقق آرمان‌های الهی وارد میدان خدمت‌ شوند/ با انتخاب اصلح مجلس را در راس امور قرار دهیم

نمایندگان برای تحقق آرمان‌های الهی وارد میدان خدمت‌ شوند/ با انتخاب اصلح مجلس را در راس امور قرار دهیم
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: به فرموده امام راحل، جایگاه مجلس این است که در راس امور باشد اما لازمه آن، شایستگی نمایندگان ارزشمندی است که برای رضای خدا و تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی و قرآنی پا به میدان بگذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز(جمعه) در نخستین ساعات شروع رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در مسجد امام خمینی(ره) قزوین در انتخابات شرکت کرده و رای خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه رای دهی انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: مردم حضور فعالی در انتخابات دارند و باید خدا را برای این هوشیاری، بیداری و حضور بصیرت مدارانه مردم در تعیین سرنوشت خود شکرگذار باشیم؛ چراکه این امر از اهمیت فراوانی برخوردار است.

,

وی بیان کرد: معیارها و ملاک‌های انتخاب نماینده مجلس براساس آرمان‌ها و منویات نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین می‌شود.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی به نمایندگانی نیازمند هستیم و کسانی می‌توانند در قوه مقننه نقش اساسی داشته باشند که اول مومن باشند زیرا وقتی مومن شدند متقی بوده و صداقت پیشه خواهند کرد، نماینده مومن، شجاع و امانتدار مردم خواهد بود و همچنین طمع به مال و مقام دنیوی برای خود و اطرافیانشان نخواهد داشت.

,

 

,

وی اضافه کرد: ویژگی‌های مذکور مجموعه ملاک‌هایی است که یک نماینده مجلس باید داشته باشد، نماینده مجلسی که شجاع باشد همچون مدرس در مقابل قلدرمآبی اجانب با صلابت و جدیت ایستادگی می‌کند.

,

عابدینی ابراز کرد: وقتی نماینده مجلس شجاع باشد در مقابل زیاده خواهان و زیاده خواران مثل رضا خان ‌و امثال آن، همان برخوردی را می‌کند که مرحوم مدرس و کاشانی داشت، لذا امیدواریم همه ما حواسمان به معیار‌ها باشد و انتخاب اصلحی داشته باشیم.

,

وی بیان کرد: با توجه به شرایط و زمینه‌ها و فضای معنوی و حماسی که خون شهید بزرگوار سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانشان در کشور ایجاد کردند و همچنین اعتماد بسیار بالایی که مردم به رهنمودهای مقام معظم رهبری دارند؛ امیدواریم که شاهد مشارکت بالای آحاد مردم در صحنه انتخابات باشیم.

,

, ,

 

,

امام جمعه قزوین در پایان تصریح کرد: مجلسی که نمایندگانش با معیار و ملاک درست انتخاب شوند در راس امور خواهد بود و اساسأ به فرموده امام راحل جایگاه مجلس این است که در راس امور باشد اما لازمه آن، شایستگی نمایندگان ارزشمندی است که برای رضای خدا، جهاد در راه خدا، اعتلای کلمه حق، تقویت مقاومت اسلامی و تحقق بخشیدن به آرمان‌های الهی و قرآنی پا به میدان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه