اخبار داغ

همزمان با سراسر کشور؛

یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قزوین آغاز شد/ رقابت ۸۷ کاندیدا برای کسب ۴ کرسی مجلس

یازدهمین دوره انتخابات مجلس در قزوین آغاز شد/ رقابت ۸۷ کاندیدا برای کسب ۴ کرسی مجلس
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ فرآیند اخذ رای برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت ۸ صبح امروز جمعه (۲ اسفند ماه) همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

925 هزار و 478 شهروند در استان قزوین واجد شرایط رای دهی بوده که از این تعداد 44 هزار و 318 نفر رای اولی هستند.

,

 

,

حوزه انتخابیه قزوین-آبیک-البرز دارای 2 کرسی نمایندگی مجلس و حوزه‌های انتخابیه تاکستان و بوئین زهرا-اوج نیز هرکدام دارای یک کرسی نمایندگی هستند.

,

, ,

براساس تمهیدات اندیشیده شده 1040 شعبه در سطح استان در نظر گرفته شده که 651 شعبه ثابت و 386 شعبه نیز سیار است، همچنین 20 هزار نفر در استان قزوین درگیر روند برگزاری انتخابات هستند.

,

 

,

هم اکنون 71 نامزد انتخابات در استان انصراف داده‌اند که در نهایت 87 نفر شامل 48 نفر در شهرستان قزوین، 13 نفر در حوزه انتخابیه تاکستان و 26 نفر در بوئین زهرا و آوج برای کسب 4 کرسی مجلس شورای اسلامی در استان قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

,

 

,

رای گیری از ساعت 8 صبح امروز آغاز و به مدت 10 ساعت تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و با تصمیم ستاد انتخابات کشور این زمان تمدید خواهد شد.

,

, ,

گفتنی است؛ در کشور از 57 میلیون و 918 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن، 2 میلیون و 931 هزار نفر رأی اولی هستند ضمن اینکه 208 حوزه انتخابیه در کشور وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه