اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

رای ملت ایران، انتقام سخت از دشمنان کشور است

رای ملت ایران، انتقام سخت از دشمنان کشور است
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری رای ملت ایران را انتقام سخت از دشمنان عنوان و بیان داشت: مردم امروز بار دیگر استکبار جهانی و همه دشمنان را مایوس خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری  صبح امروز با حضور بر سر قبور شهدای هرچگان و تجدید بیعت با شهدا و به‌ویژه سردار شهید ترکی در ساعات ابتدایی روز جمعه در یکی از حوزه‌های این روستا حاضر شده و رای خود را به صندوق انداخت.
 
وی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ملت ایران بارها ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های حساس پشت نظام را خالی نمی‌کنند و همواره با حضور خود به دشمنان ایران اعلام داشتند پای نظام خود ایستاده‌اند.


 
سردار اکبری ادامه داد: مردم ولایت‌مدار چهارمحال و بختیاری نیز همان‌طور که در هشت سال دفاع مقدس و در همه لحظات حساس از نظام دفاع کردند امروز نیز بار دیگر با رای خود دشمنان را مایوس کرده و اجازه نمی‌دهند دشمن به اهداف خود دست یابد.


 
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری رای ملت ایران را انتقام سخت از دشمنان عنوان و بیان داشت:  مردم امروز بار دیگر استکبار جهانی و همه دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم با حضور به موقع پای صندوق، رای‌ریزی خود را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جهانبین نیوز,
,
,
,
, ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه