اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کردستان رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در کردستان رای خود را به صندوق انداخت
آیت االله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان رای خود را در سنندج به صندوق انداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، آیت االله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز جمعه( 2 اسفند ماه) با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج رای خود را به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , کُردتودی،,

, ,

مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب توسعه اقتصادی و سیاسی خواهد شد

, مشارکت گسترده مردم در انتخابات موجب توسعه اقتصادی و سیاسی خواهد شد,

وی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: مردم استان کردستان همیشه در کار خیر پیشرو بودند و امروز در این صحنه حضور پیدا کرده اند تا خیر دیگر را برای این انقلاب رقم بزنند .

,

, ,

حجت الاسلام شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و جشن ملی است چرا که سرنوشت این کشور به واسطه مردم رقم می خورد.

,

وی گفت: حضور مردم در انتخابات بدون شک می تواند کار ساز و تاثیر گذار باشد و مردم با حضور جدی خود دشمنان این انقلاب را ناکام خواهند خواهند گذاشت.

,

وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: چشم دشمن امروز به حضور مردم در انتخابات است چرا که اگر هر چه انتخابات را کم رنگ ببیند فشار را بر مردم بیشتر می کند اما مردم با مقاومت خود و با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و مراسم سوگواری شهید سلیمانی و حضور در تمامی صحنه ها به دشمن نشان دادند که هرگز نمیگذارند نقشه های شوم آنان در مورد این انقلاب تحقق یابد.

,

وی افزود: دشمن با تبلیغات خود به دنبال آن است که حضور مردم در این انتخابات کمرنگ باشد، اما باید بدانیم که افتادن در دام دشمنان قسم خورده ملت ایران، زمینه ساز شادی دشمنان انقلاب، و ناشادی دوستان خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه