اخبار داغ

یک شبکه خبری روسی مدعی شد:

همزمان با آغاز سفر پمپئو چندین موشک به سمت عربستان شلیک شد

همزمان با آغاز سفر پمپئو چندین موشک به سمت عربستان شلیک شد
تارنمای شبکه خبری روسی آر تی از شلیک چند موشک از یمن به سمت اهدافی در عربستان خبر داد، که همزمان با سفر پمپئو به این رژیم شاهنشاهی صورت گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنابر گزارش شبکه خبری روسی آر تی همزمان با سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به عربستان چندین موشک از سمت یمن به سمت اهدافی در عربساتن شلیک شد، که بنابر این گزارش ظاهرا تعدادی از این موشک‌ها رهگیری و منهدم شده‌ااند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس این گزارش، تعدادی از این موشک‌ها به سمت پالایشگاه‌های نفتی در حومه شهر یانبو واقع در خطوط ساحلی عربستان با دریای سرخ شلیک شده اند که با موفقیت به هدف اثابت کرده‌اند، آرتی مدعی شد مقامات عربستان هنوز اثابت این موشک‌ها با پالایشگاه یانبو را تایید نکرده‌اند و هنوز جزئیاتی از میران خسارت وارده منتشر نشده است.

,

رژیم سلطنتی عربستان در بیانیه‌ای صبح امروز از شلیک چند موشک توسط حوثی‌های تحت حمایت ایران خبر داد و مدعی شد که این موشک‌ها، شهرها و شهروندان عربستانی هدف گرفته بودند که نقض آشکار قوانین بین المللی است و پدافند هوایی این کشور با موفقیت توانست این موشک‌ها را منهدم کند.

,

در ادامه دو ویدئو از اکانت‌های توییتری وابسته به جریان ضدانقلاب منتشر شد که قصد داشت از لحظه انهدام موشک‌های یمن خبر دهد، اما در این ویدئوها نیز جزئیاتی از تقابل موشکی مشاهده نمیشد، بلکه تنها یک موشک کروز در حال پرواز بود.

,

, , ,

 

,

, ,

, ,

مایک پمپمئو که به بهانه "مقابله با تهاجمات ایران" همزمان در عربستان به سر می‌برد همراه محمدبن سلمان از نیروهای آمریکایی مستفر در عربستان بازدید کردند و به ادعای خود راهکارهای مقابله با آنچه آنان "تهاجمات ایران" نامیده‌اند، پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه