اخبار داغ

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکن به دشمنان نظام است

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکن به دشمنان نظام است
استاندار کردستان گفت: عزت و اقتدار کنونی ایران اسلامی مرهون خون شهداست و حضور ما در پای صندوق های رأی نشانه قدردانی از جانفشانی شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، بهمن مرادنیا استاندار کردستان صبح امروز با حضور در شعبه اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج رای خود را برای انتخابات  یازدهمنین دوره مجلس شورای اسلامی به صندوق انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

, ,

وی در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات دشمنان را مایوس می کند گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخ دندان‌شکن به دشمنان نظام است.

, کردتودی,

وی افزود: چشم همه دوستان و دشمنان نظام اسلامی به انتخابات دوخته شده است و آنچه که دشمنان ملت را مایوس و دوستان میهن را شاد می کند حضور گسترده و انقلابی ملت در صحنه انتخابات است.

,

استاندار کردستان ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشانه عشق و ارادت به ملت و پایبندی به ارزش های والای انقلاب اسلامی است، بنابراین ملت ایران اسلامی با حضور خود در انتخابات یک بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

,

, ,

 وی گفت: به عنوان یک شهروند کردستانی از مردم استان درخواست می‌کنم یک‌بار دیگر با حضور در این انتخابات وفاداری خود نسبت به نظام و حاکمیت را به اثبات برسانند.

,

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: عرصه انتخابات یک عرصه سرنوشت ساز بوده و باید به این مهم توجه کنیم که مشارکت حداکثری ما در انتخابات به مصابه مشتی محکم در دهان یاوه گویی های دشمنان است.

,

مرادنیا افزود: حضور در انتخابات یعنی قدردانی از جانفشانی شهدا و همت ما برای دفاع از ارزش های انقلاب و هویت ملی مان لذا انتظار داریم که مردم کردستان در این عرصه امروز حضوری حداکثری و دشمن شکن داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه