اخبار داغ

بنا به وصیت سردار دلها؛ دیار کریمان انقلابی ماند؛

همشهریان «حاج قاسم» حماسه ساز شدند+ تصاویر

همشهریان «حاج قاسم» حماسه ساز شدند+ تصاویر
صبح امروز همزمان با اعلام سراسری وزیر کشور رأی گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نقاط مختلف استان کرمان آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ صبح امروز همزمان با سراسر ایران اسلامی و با اعلام وزیر کشور یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمان از ساعت ۸ صبح آغاز شد. کفتنی است از دقایق ابتدایی صبح و ساعاتی قبل از شروع رأی گیری مردم کرمان در مراکز اخذ رأی برای پیوستن به این حماسه ملی حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه، فدایی استاندار کرمان، موحد رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولان استان در گلزار شهدای کرمان ضمن ادای احترام به مقام فرمانده شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای حضور در رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

بر اساس اعلام محمد صادق بصیری رئیس ستاد انتخابات استان کرمان در فرآیند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نقاط مختلف استان بیش از ۴۰ هزار نفر همکاری خواهند کرد.

,
 
,
 
,
, ,

استاندار کرمان: امیدواریم با حضور گسترده مردم مجلسی در راه توسعه و حل مشکلات کشور شکل گیرد

, استاندار کرمان: امیدواریم با حضور گسترده مردم مجلسی در راه توسعه و حل مشکلات کشور شکل گیرد, استاندار کرمان: امیدواریم با حضور گسترده مردم مجلسی در راه توسعه و حل مشکلات کشور شکل گیرد,

محمدجواد فدایی استاندار کرمان صبح امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه شرایط بسیار خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان مهیا شده است، گفت: بخش زیادی از مردم دیار کریمان از ساعاتی قبل از آغاز زمان رای گیری انتخابات در صف رای دادن حضور دارند.

,

وی ادامه داد: این حضور گسترده مردم را می توان از لحظات ابتدایی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان مشاهده کرد.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه پیش بینی می کنیم حضور مردم استان کرمان در این انتخابات بسیار خوب باشد، ابراز کرد:  امیدواریم مجلسی با پشتوانه گسترده مردم شکل گیرد که در راه توسعه کشور، حل مشکلات کشور و حضور قدرتمند جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی باشد.

,

, ,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: حضور معنادار و پررنگ مردم را باید به فال نیک بگیریم/ پس از شهادت «شهید سلیمانی» وظیفه ما سنگین تر است

, نماینده ولی فقیه در استان کرمان: حضور معنادار و پررنگ مردم را باید به فال نیک بگیریم/ پس از شهادت «شهید سلیمانی» وظیفه ما سنگین تر است, نماینده ولی فقیه در استان کرمان: حضور معنادار و پررنگ مردم را باید به فال نیک بگیریم/ پس از شهادت «شهید سلیمانی» وظیفه ما سنگین تر است,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز صبح امروز در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران در آغاز رأی گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نسبت به سرنوشت خود حساس هستند و می دانند مجلس یکی از ارکان نظام و موثر در سرنوشت کشور است، گفت: ملت ما حضور خود در انتخابات را عبادی سیاسی می دانند و همیشه در صحنه ها حضور داشته اند.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مردم از ساعتی قبل از آغاز رای گیری در صف منتظر هستند تا در نخستین لحظات حصور داشته باشند و رأی دهند، عنوان کرد:این مسئله نشان از شناخت حساسیت این انتخابات توسط  ملت است.

,

وی ادامه داد: امروز نیز مانند تمامی صحنه های دیگر، انتخاباتی پرشور و گسترده خواهیم داشت و حضور معنادار و پررنگ مردم را باید به فال نیک بگیریم.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه امیدواریم خداوند قلب ما را به سمت انتخاب اصلح هدایت کند، خاطر نشان کرد: باید انتخاب اصلح به معنای واقعی کلمه را داشته باشیم چرا که  گام دوم انقلاب و بعد از شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی وظیفه و مسئولیت ما سخت تر و سنگین تر شده است و امیدواریم با آرای ماخوذه بالا، شاهد مجلسی قوی باشیم.

,

مردم شهرستان های استان کرمان نیز از ساعات ابتدایی صبح برای حضور و شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرازک اخذ رأی حاضر شده اند.

,

ریگان

, ریگان,

, ,

رفسنجان

, رفسنجان,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه